Breast cancer

מערכת איסוף מידע החדשנית לטיפול בסרטן השד בשערי צדק זכתה בפרס חדשנות בתחום הדיגיטל (הודעת שערי צדק)

הודעת שערי צדק

המערכת החדשהBreast CRM, שפותחה בשערי צדק על ידי חברת CR Medical, זכתה לאחרונה בפרס חדשנות בתחום הדיגיטל וצפויה לשפר את הטיפול באחת ממחלות הסרטן השכיחות ביותר. המערכת מציעה אפשרויות מעקב חכמות ומתריעה בפני צווארי בקבוק ומצבים דחופים.

המערכת המשוכללת נועדה לתת פתרון ברמה המותאמת לטיפול הכוללני של יחידת השד ומהווה נדבך חשוב בתיאום בין  המחלקות המעורבות בטיפול במחלה – כירורגיה, רנטגן, ממוגרפיה, אונקולוגיה, פלסטיקה, הפרייה חוץ גופית, יחידת השד וגנטיקה.

ד”ר משה כרמון (בתמונה) , מנהל יחידת השד בשערי צדק, שהכניס את המערכת לשימוש, מדגיש כי הצורך בפיתוח מערכת מסוג זה נולד מתוך מציאות בה המערכות הקיימות נותנות מענה מצוין לניהול תיקי מטופלים ומחלקות רפואיות, אך אינן מותאמות ספציפית לתחום רפואת השד. “בנוסף לעלייה המתמדת במספר המטופלות ביחידתנו, עם התקדמות שיטות האבחון והטיפול, כמות המידע לכל מטופלת הולכת ועולה כל הזמן”. המערכת החדשה בנויה בצורה פרמטרית ומציעה איסוף המידע שרלוונטי לשלב העבודה בכל צומת של קבלת החלטות.

לדברי ד”ר כרמון, במחלקה המטפלת בסרטן השד, כל אחת מן המטופלות נמצאת בשלב אחר של המחלה ומהלך הטיפול, ולכן יש צורך להתעדכן תדיר ולברר התקדמות הטיפול בכל עת. המערכת נותנת התרעות למניעת כשלים בטיפול ותמיכה בהחלטות רפואיות, ומאפשרת בקרת איכות רציפה עם יכולת לזהות צווארי בקבוק ברצף הבירור והטיפול במחלה.

“איכות הטיפול נקבעת לא רק על ידי רמת הפעילות של כל אחת מהמחלקות המעורבות, אלא במידה רבה מאוד על ידי רמת התקשורת ביניהן. אם אין תקשורת טובה בין מרכיבי המערכת, הטיפול לא יכול להיות אופטימלי”, מדגיש ד”ר כרמון ומוסיף, “הפיתוח החדש מבטא גישה חדשה באינפורמטיקה רפואית, ומאפשר מידע מלא ועדכני על כל מטופלת, עם מעקב רציף ורב-מחלקתי המשרת צוות גדול של רופאים וגורמים נוספים המעורבים בטיפול.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה