שיווק ומנהל רפואי

מה יהפוך את הפירסום שלכם לאנשי מקצוע לאפקטיבי ויעיל ? תרשמו לכם: קודם כל אינדיקציה וממו”ש ../מאת בעז גנזבורג , עורך מינהל ושיווק רפואי

מה הופך פירסום של תרופות/מוצרים רפואיים לאנשי מקצוע לאפקטיבי ויעיל ? ברור לכולנו שחייב להיות מסר ברור, קליט ואטרקטיבי . אבל לפני זה יש שני תנאים מקדימים שלפעמים אולי חלק לא מודעים להם מספיק : א. שיגיע לקהל הנכון  ב. שיגיע עם ה-state of mind הנכון ..

אז לגבי המסר – זה באמת בידיים שלכם, מנהלי המוצרים והשיווק ..אנחנו יכולים אולי לעזור לפעמים בעיצוב וניסוח.

באשר להגעה לקהל הנכון וב-state of mind המתאים יש לנו את הפתרון האולטימטיבי: להציג באופן קבוע את הפירסום באינדיקציות הרלבנטיות של המוצר. 

פירסום כזה מבטיח ראשית שחשיפתו ממוקדת בקהל היעד המתאים. היינו, זה לא רק בגלל שהגדרתם את הרופא הפנימאי למשל, או את המומחה לכאב כקהלי יעד. מדובר בקשר חזק יותר למוצר: מדובר על כלל הרופאים שהאינדיקציות שהגדרתם מעניינות אותם ושהם מעוניינים לקבל עדכונים על המחקרים האחרונים באינדיקציות הללו. ובזמן שהם מקבלים עדכונים אלה ונכנסים לאתר בכדי לעיין בהם, באותם אינדיקציות שמבחינתכם הן הן הרלבנטיות והחשובות ביותר – שם אתם מופיעים, וע”י כך לא רק “פוגשים” את אנשי המקצוע הרלבנטיים ביותר עבורכם, אלא גם ב-state of mind הכי נכון שאפשר… כשרופא הקורא על מחקר שעוסק בתסמונת/מחלה מסוימת זוכה לצפות בקליפ קצר ואטרקטיבי (כמו שאמרנו זה תמיד חשוב…) המציג את המוצר שלכם, בעת שהוא קורא עדכון שממש קשור לאותה תסמונת שבה אתם מטפלים – האפקט וההשפעה הם ודאי הרבה יותר גדולים מאשר להיחשף דווקא לקליפ, מושקע ככל שיהיה, על טיפול בתחום אחר לחלוטין…

ובכדי לחזק את האפקט, אנו מציעים גם את המוצר המשלים שהוא באמת “אולטימטיבי” לדעתנו : הממו”ש (מרכז המידע והשירות). כי אם כבר הצלחתם לגרום לאותו רופא להתעניין בטיפול שאתם מציעים ול”גרות” אותו לעוד משהו (קשר ישיר אתכם, מידע נוסף, אפליקציה שיכולה לסייע לו בניהול המחלה וכד’) -האפשרות להגיע בהקלקה אחת לממו”ש שלכם היא בעלת חשיבות מיוחדת. הרגולציה הנוכחית (תקנה 137 הידועה לשמצה)  המחייבת זיהוי ורישום מוקדם של רופא/איש מקצוע לפני שמאפשרים לו להיכנס לאתר של מוצר עלולה ל”הפיל” אפשרות זו. אחד היתרונות של מערכת הממו”שים שלנו , היא שמכיוון שהיא “יושבת” על אותה פלטופרמת המידע של אי-מד, היא המערכת יכולה לזהות את הרופא/איש המקצוע שגילה עניין והקליק , ולהכניס אותו לאתר ללא תחנות בדיקה ומעבר מיותרות. זאת ודאי אחת הסיבות שכמות הכניסות לממו”שים שאנו רואים בדו”חות הסטטיסטיים שלנו היא בהחלט מכובדת ועומדת על אלפים רבים בשנה ולעיתים אף יותר. (מעבר לכך שהממו”שים כמובן מוצגים באינדיקציות ובכתבות הרלבנטיות..)

לכן, נחזור ונאמר – הבסיס לפעילות השיווקית האינטרנטית שלכם חייב להיות לדעתנו מבוסס על ההופעה באינדיקציות הרלבנטיות ובהצטרפות לפרוייקט הממו”שים.

מעבר לכך, ניתן כמובן להפעיל בהתאם לצורך(השקה, הרחבת אינדיקציה, כניסה לסל, וסתם גל פירסומי נוסף)  ולתקופה מוגבלת  קמפיינים שכוללים דיוורים ישירים, פירסום רוחבי לפי התמחויות, קידום תכנים (“פוקוס”) במיגוון דרכים החל מקידום מחקרים, ראיונות, הרצאות ועוד.  אבל, הבסיס והתשתית המבטיחים לכם נוכחות ומודעות קבועה בצורה הכי אפקטיבית ויעילה – הם ההופעה באינדיקציה והממו”ש.

עוד מילה אחת על דפי האינדיקציות שלנו. כפי שתוכלו לראות דפים אלה הופכים יותר ויותר להיות מרכזי מידע של ממש בתחום האינדיקציה הרלבנטית. זה לא רק המחקרים האחרונים שסקרנו באי-מד, זה גם כל המחקרים האחרונים בתחום המופיעים ב-PUBMED , אלה גם ההרצאות, המאמרים, הראיונות, ההנחיות , אתרי המוצרים ועוד. ולאחרונה אף הוספנו לחלק מהאינדיקציות גם את האפשרות להתייעצות מול עמיתים ומומחים מובילים בתחום. אנחנו מאמינים שיותר ויותר אנשי מקצוע אשר זקוקים למידע באינדיקציה מסויימת, יתחילו את החיפוש לא בהקלקה בגוגל (שאגב סביר להניח תפנה אותם גם לדף האינדיקציה..) אלא בדף הבית של האינדיקציה… ושם אתם רוצים להיות…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה