שיווק ומנהל רפואי

איך להפוך את הממו”ש (מרכז מידע ושירות) שלך לכלי עבודה אפקטיבי ? / מאת בעז גנזבורג עורך מדור מנהל ושיווק ומנכ”ל אי-מד

את פרוייקט מרכזי המידע והשירות שלנו (הממו”שים) התחלנו לפני כשנתיים-שלוש וכפי שאתם יכולים לראות בקישור , הצטרפו אליו עשרות רבות של מנהלי מוצרים. הממו”ש מהווה פיתרון מצויין לצורך שיש לכל מנהל מוצר : אתר מידע ותוכן על המוצר המיועד לאנשי המקצוע , המאפשר גם יצירת קשר ישיר בין הרופא לנציגי החברה.

היתרונות הייחודיים של הממו”ש כוללים:

·         מאפשר כניסה מזוהה קלה ופשוטה של אנשי המקצוע בהתאם לתקנות משה”ב על בסיס הסיסמא לאתר אי-מד (בניגוד לאתר עצמאי מטעם החברה המחייב ביצוע רישום מוקדם, בדיקה שהנרשם אכן משתייך לצוות הרפואי ואישורו – תהליך מסורבל שיש להניח שיגרום למרבית הרופאים לוותר עליו באמצע..)

·         הממו”ש מקודם באופן אקטיבי באי-מד בהתבסס על מילות המפתח הרלבנטיות למוצר, כלומר מוצג עם הפנייה ישירה מכל כתבה/אינדיקציה/מדור רלבנטי וע”י כך גם מגביר את הזמינות והכניסות אליו בעיתוי הרלבנטי, וגם גורם לכך שהמבקרים בו הם לרוב קהל רלבנטי למוצר. (הממו”ש מקודם אגב גם בגוגל לפי מילות המפתח). זאת כמובן מעבר כך שהוא מופיע באופן קבוע באינדקס הממושים (שגם הוא מופץ מידי פעם באופן יזום על ידנו) .

·         הממו”ש מוצג גם בפורמט מותאם סמארטפון היוצר שימוש זמין ונוח בשטח לאנשי המקצוע, וכן מאפשר לנציגים להשתמש בו בשטח לצורך העברת עדכונים והסברים לאנשי המקצוע.  

·         ניתן לעדכן את הממו”ש בכל עת, אם באופן עצמאי או דרך השירות חינם של אי-מד.

כזכור, העלות השנתית של תחזוקת וקידום ממו”ש היא אטרקטיבית ביותר ועומדת על 2,500 ש”ח + מעמ בלבד.

כעת, בכדי לחזק עוד יותר את היכולות והיתרונות של הממו”ש אנו רוצים להציג כאן מס’ המלצות וכן אפשרות שידרוג:

להלן כמה המלצות חשובות שאנו מאמינים שיסייעו לכם להפיק את מירב התועלת מהממו”ש:

·         הוסיפו לממו”ש שלכם איזשהו כלי עזר מעשי חשוב לרופא הקשור לשימוש בתרופה/טכנולוגיה . למשל, מחשבון מינונים על בסיס משקל, גיל, מין, תפקוד כלייתי וכד’, או כל כלי עזר אחר רלבנטי לבחירת הטיפול ואפשרויות השימוש. כך תהיה לרופא סיבה טובה להיכנס לממו”ש בכל פעם שישקול שימוש בטיפול שלכם. (במידה ויש צורך לפתח כלי/מחשבון יתומחר בהתאם) .

·         הוסיפו לממו”ש שלכם מידע שעשוי לסייע לרופא להציג למטופלים שלו הסבר על אופן השימוש בטיפול. (זה יכול לכלול גם סרטונים של אופן שימוש, מנגנוני פעולה וכד’). כך תהיה לרופא סיבה טובה נוספת לעשות שימוש בממו”ש כאשר ירצה לתת הסבר למטופליו.

·         העבירו לצוות הנציגים שלכם הדרכה על אופן השימוש בממו”ש בשטח, לרבות ביצוע ”הורדה” של הממו”ש לסמארטפון/טבלט/מחשב של הרופא. ע”י כך תוכלו להגדיל משמעותית את כמות הרופאים שהממו”ש יהיה אצלם זמין לשימוש מיידי ולקבלת התראות ישירות מכם בהמשך.

בנושא הדרכת התעמלנים והכנת החומרים המתאימים לממו”ש אנו רוצים להמליץ בחום על חברת Digitalrep בניהולו של רפא המרא לב, rafa@digitalrep.co.il)     איתה יש לנו שת”פ נרחב שבמסגרתו הצוות המיומן של החברה יוכל לסייע לכם בייעוץ, והעלאת החומרים לממו”שים כמו גם העברת הדרכה לתעמלנים על השימוש בשטח.


אפשרות שדרוג הממו”ש כוללת את האלמנטים הבאים: 


  •   הפיכת אתר הממו”ש לאפליקציית  web הכוללת גם שליחת התראות  ( notifications ) של עדכונים חדשים בממו”ש, כלומר – שליחת הודעה ישירה לסמארטפון/דקסטופ (לא ע”י דוא”ל) של גולשים שהורידו את הממו”ש למכשיר הסלולארי ו/או המחשב שלהם ואישרו קבלת התראות.


  •   ביצוע 4 דיוורים רבעוניים בשנה לכלל התפוצה הרלבנטית של המוצר המזמינים לצפות בעדכונים בממו”ש.


  • הוספת שאלון משוב קבוע מתעדכן בממו”ש המאפשר לכם לקבל משוב מהרופא המבקר בממו”ש במגוון נושאים (עמדות לגבי השימוש בתכשיר, משוב על ביקורי התעמולה וכד’) .

  • עלות החבילה השנתית של ממו”ש משודרג 10,000 + מעמ בלבד המהווה להערכתנו עלות אטרקטיבית עם יחס עלות/תועלת מצויין.


    0 תגובות

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגישו חופשי לתרום!

    כתיבת תגובה

    מידע נוסף לעיונך

    כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה