תוצאות מבטיחות ל-Tarcocimab בטיפול בחסימת וריד רשתית (מתוך Kodiak Sciences)

עין

הטיפול ב- Tarcocimab Tedromer היה לא-נחות בהשוואה ל-Aflibercept בכל הנוגע לשינוי ממצב הבסיס בחדות הראיה המתוקנת הטובה ביותר בחולים עם בצקת מקולארית משנית לחסימת וריד רשתית, כך עולה מנתוני מחקר BEACON.

המחקר בשלב 3 כלל 568 משתתפים אם ירידה בראיה ובצקת מקולארית משנית לחסימת וריד הרשתית. המשתתפים במחקר חולקו באקראי לקבלת Tarcocimab Tedromer במינון 5 מ”ג כל שמונה שבועות לאחר שתי מנות העמסה חודשיות או לטיפול ב-Aflibercept במינון 2 מ”ג כל ארבעה שבועות. תוצא היעילות העיקרי היה השינוי בחדות הראיה המתוקנת הטובה ביותר מתחילת המחקר עד לאחר 24 שבועות, אשר הוכח עם הטיפול ב- Tarcocimab בחולים עם BRVO (Branch Retinal Vein Occlusion) (p=0.004) ובכלל החולים עם חסימת וריד רשתית (p=0.0243).

על-פי ההודעה לתקשורת, Tarcocimab הינו הטיפול הראשון מבין מעכבי VEGF אשר הדגים העדר-נחיתות מבחינת חדות הראיה המתוקנת הטובה ביותר תוך הכפלת מרווח הטיפול בחולים עם חסימת וריד הרשתית. התכשיר נסבל היטב ולווה בשיעור נמוך של דלקת תוך-עינית, כאשר במהלך המחקר לא תועדו סוגיות בטיחות חדשות הנוגעות לטיפול התרופתי.

החוקרים מוסרים כי התוצאות החיוביות של מחקר BEACON מעידות כי Tarcocimab עשוי להביא לשיפור מהיר, משמעותי ובטוח ראיה ובאנטומיה של הרשתית בחולים עם בצקת מקולארית משנית לחסימת וריד הרשתית, תוך הפחתה משמעותית של מספר הזריקות העיניות.

מתוך Kodiak Sciences

 

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה