Autism

הרצאות וידאו קצרות: בחירת תמהיל שיווק אופטימלי למוצר מרשם + ניצול מיטבי של המדיה האינטרנטית

אנו שמחים להציג כאן 2 הרצאות וידאו קצרות מאת בעז גנזבורג, מנכ”ל אי-מד. הראשונה היא בעצם תרגיל ב”כלכלת שיווק” המדגימה גישה רציונלית מושכלת לבחירה של תמהיל שיווקי אופטימלי של מוצר מרשם. ההרצאה השנייה מציגה את החבילה הבסיסית לניצול מיטבי של הערוץ השיווקי הדיגיטלי באי-מד.   כל הרצאה היא בסביבות 10 דקות בלבד . אנחנו אמנם לא אובייקטיבים אבל ממליצים מאוד…

1. תרגיל בכלכלת שיווק

</

2. ניצול מדיה מיטבי

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה