Digital Marketing

עדכוני אי-מד לתעשייה , פברואר 2004

הנה כמה חדשות ועדכונים באי-מד:

הגענו בשעה טובה ל-12,000 מנויים (אגב, היום לפני שנה עמדנו על כ- 8000 ) , וכ-60,000 ביקורים חודשיים באתר (למעלה מפי 2 מאשר לפני כשנה) .

האתר הפך להיות ערוץ ההתעדכנות הרפואי-מקצועי המוביל בישראל (נשמע יומרני אבל ע”פ כל מדד גם נכון..) . זה קורה מכיוון שאנו , כערוץ תקשורת משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי שהאתר יהיה עדכני ביותר, מעניין ומקצועי:

– צוות החדשות שלנו המורכב מ-6 מידענים מקצועיים מעדכן את חדשות האתר על מדוריו השונים בקצב של כ-20 עד 25  ידיעות חדשות מידי יום.

– 30 חברי המערכת שלנו תורמים מידי חודש עוד כ- 100 מאמרים וסקירות עומק

– צוות כתבי החוץ שלנו דואג לכסות ולסקר (דיווח, הקלטה, צילום, עריכה) את מיטב הכנסים הנערכים בארץ, ולקיים ראיונות מוקלטים/מצולמים עם אנשי המקצוע המובילים בתחומם.

כתוצאה מכך, המנויים כאמור מצביעים ברגליים (או יותר נכון בהקלקות העכבר…) ולכן גם מספר המנויים וגם היקף הביקורים בעלייה מתמדת. בנוסף לכך גם גם ה”מימסד” הרפואי מכיר בחשיבות האתר ומהדק קשריו עמנו:

 * במס’ קופות חולים ובתי חולים מוצגים דרך קבע מאמרים וכותרות מאי-מד המפנים את הרופאים אלינו 

*  המועצה המדעית של הר”י מכירה בעונים על שאלות השתלמות באתר (במסגרת הג’ורנאל קלאב)  ומעניקה להם נקודות השתלמות.

* הר”י ואי-מד מתחילים כעת פרוייקט משותף של הפצת עלוני תרופות בצורה אלקטרונית.

* יותר ויותר איגודים הגיעו למסקנה שהפתרון האינטרנטי הנכון מבחינתם הוא לחבור אלינו ולהנות מהדינמיקה הרבה של האתר. כך עושה כבר האיגוד הקרדיולוגי על כל חוגיו, האיגוד הגסטרואנטרולוגי, איגוד הגריאטריה , איגוד הכאב, הנאונטולוגיה  ובקרוב נוספים.

כל אלה כמובן מחזקים את הערוץ שלנו כערוץ תקשורת אלקטרוני מוביל ואמין.

עוד רצינו לספר לכם שפתחנו כעת בקמפיין לציבור המנויים המעודד אותם להקליק על אתרי המוצרים שלכם…בקמפיין אנו מסבירים שהמידע המוצג באתרים שלכם הוא לרוב עדכני, חשוב ומקצועי, ושהביקורים שלהם באתרים שלכם מסייעים לנו לממן ולקדם את האתר, ולבסוף, מכיוון שחלק משירותי האתר ניתנים כיום בתשלום (ואנו גאים על כך שקרוב ל- 1000 מנויים כבר נמצאים בסטטוס משודרג בתשלום המאפשר להם כניסה חופשית למאמרים המלאים שלה ג’ורנאל קלאב, קבלת התרעות מידע בנושאים ספציפיים מבוקשים ועוד) , אז הבשורה למקליקים היא שכל הקלקה ושהייה באתר מוצר למעלה מ-2 דקות מזכה את חשבונם…

נפתחו מס’ מדורים חדשים באתר: רפואה משלימה, מדור כאב (בשיתוף החוג, עדיין בשלבי הקמה) ובקרוב מאוד גם טיפול נמרץ. וכמובן, גם מדור זה המתמקד בשיווק ומנהל רפואי.

אז לסיום, אנו רוצים לאחל לכם שנת פעילות מוצלחת ופורייה בשנת 2004. אנו מקווים שבשנה הזו נצליח להמשיך ואף להגביר את שיתוף הפעולה בינינו ושכולכם, בין אם אתם מנכ”לים, מנהלי שיווק, מנהלי מוצרים או נציגי שיווק ומכירות, תמצאו יחד עמנו את הדרך להפוך את אתר/י המוצרים שלכם לחלק פעיל ותורם לקידום המודעות והמכירות של המוצר/ים שלכם באופן מוצלח, מעניין, יעיל וגם…מהנה !

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה