Digital Marketing

הויאגרה הנשית נוחלת בינתיים כשלון שיווקי צורב על רקע כשלים ניהוליים (ניו יורק טיימס/הארץ)

ע”פ כתבה מהניו יורק טיימס שתורגמה ב”הארץ” התרופה ADDYI , ה”ויאגרה הנשית”, שאושרה ע”י ה-FDA מוקדם יותר השנה, עם ”הרבה רעש וצלצולים” נחלה עד כה כישלון שיווקי צורב. הסיבות, לפי הכתבה הן כשלים ניהוליים בעיקר.

החברה שפיתחה את התרופה , SPRAUT , נרכשה ע”י וליאנט , במיליארד $ . אולם נראה שוליאנט, שעד כה התמחתה ברכישת תרופות ישנות ומיצובם מחדש תוך העלאת מחירן, לא השכילה לפעול בצורה הנדרשת להחדרת תרופה חדשה לשוק.

לכתבה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה