Digital Marketing

מכבי חתמה על הסכם חסויות/פירסום בהיקף של 2 מיל’ ש”ח עם חברת הבת של ירושלים (דהמרקר)

ע”פ פרסום בדהמרקר, מכבי חתמה על הסכם חסות / פירסום בסך 2 מיל’ עם חברת בת של עירית ירושלים המפיקה אירועי תרבות ספורט ובידור בירושלים. נראה שהסכם זה, שאמור לקבל אישור ממשרד הבריאות, לא הועבר לאישור המשרד שבתגובה לידיעה הודיע שיבחן את הנושא.

הפירסום על הסכם זה מתרחש אגב ימים ספורים לאחר שמכבי הודיעה לעובדים על קיצוצים והתייעלות במערכת על רקע הגירעון הגדול המסתמן השנה.

בירושלים כידוע, נתח השוק של מכבי נמוך מאוד יחסית, כ-10% בלבד כאשר רוב האוכלוסייה מבוטחת באמצעות מאוחדת, ומכבי רואה באיזור זה יעד חשוב לגידול.

לדיווח בדהמרקר 

הערת המערכת: הצגת הידיעה בדהמרקר מצביעה כביכול על סתירה בין הצורך להתייעלות וצמצום לבין הסכם החסות (בדומה לעיתים לידיעות שאנו קוראים על בונוסים מפליגים לבכירים בחברות ציבוריות על אף ביצועים כושלים וגרעונות…) , אבל במקרה זה – אין לדעתנו סתירה בהכרח. קיצוץ והתייעלות מצד אחד ונסיון להגדיל פעילות באמצעות השקעה שיווקית מצד שני אינם בהכרח צעדים סותרים, ואולי אפילו להיפך..

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה