Digital Marketing

מחקר חדש של ”אמון הציבור”: 20% מהפרסומות לציבור של מוצרי מזון המכילים מסרים בריאותיים אינן אמינות בעליל (דהמרקר)

מחקר חדש של “אימון הציבור” שבדק את מידת האמינות של פרסומות שונות, בעיקר אלה שיש בהן הבטחה בריאותית (בעיקר למוצרי מזון) מצאה שכ-20% מהפרסומות שנבדקו זכו להגדרה המפוקפקת של  ”בלתי אמינות בעליל.”

עוד עולה מהמחקר שהפעילות של משרד הבריאות באמצעות ה”וועדה לבדיקת הטעיה” היא דלה ביותר (ממוצע של 2.6 בדיקות בשנה…) ושעדיין חלק ניכר מהגופים שבוקרו ע”י הועדה ממשיכים לפרסם את המסרים המטעים שלהם.

לכתבה המלאה בדהמרקר

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה