מחקר חדש של “אימון הציבור” שבדק את מידת האמינות של פרסומות שונות, בעיקר אלה שיש בהן הבטחה בריאותית (בעיקר למוצרי מזון) מצאה שכ-20% מהפרסומות שנבדקו זכו להגדרה המפוקפקת של ”בלתי אמינות בעליל.”
עוד עולה מהמחקר שהפעילות של משרד הבריאות באמצעות ה”וועדה לבדיקת הטעיה” היא דלה ביותר (ממוצע של 2.6 בדיקות בשנה…) ושעדיין חלק ניכר מהגופים שבוקרו ע”י הועדה ממשיכים לפרסם את המסרים המטעים שלהם.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!