Gaucher disease

היום שאחרי הקורונה/ מאת פסיה בן נון

הימים של אי הוודאות כמעט מאחורינו והשאלה הבוערת  שנשאלת הינה: “מתי יחזרו הנציגים לפגישות פנים אל פנים עם קהלי היעד המקצועיים?”

במהלך חודש מרץ ערכנו ב- e-Med סקר מהיר בקרב רופאים. אחת השאלות ששאלנו הייתה “האם הערוצים הדיגיטליים  ימשיכו להיות רלוונטיים עבורכם גם אחרי ימי הקורונה?”

תוצאות הסקר לשאלה זו הראו שקרוב ל60% השיבו “כן” וקרוב ל29% ענו כי שילוב בין השניים, ערוצי דיגיטאל  ופגישות פנים אל פנים, יהיה רלוונטי גם בעתיד.

חודשיים אחרי, הנתונים שנאספו ב e-Med- מראים שההיענות לכלים דיגיטליים שנמצאה בסקר  הפכה למציאות,  בפועל בחודשיים האחרונים בוצעו:

·         למעלה מ-30 וובינרים/סמינרים עם השתתפות גבוהה של כ-150-200 ב-LIVE

·         כ-1000-1500 צפיות בכל הקלטה של וובינר ערוך

·         מאותרופאים השתלבו במערכת המאפשרת לקיים שיחות וידאו עם נציגים ומתן ייעוץ למטופלים.

כמו כן, במרבית חברות התרופות התבצעו  התקשרויות אל קהלי היעד המקצועיים, טלפונים והודעות וואצאפ כשהדגש היה על עדכונים.

האם ההתנהלות כפי שהייתה בימי הקורונה  תמשיך? זו לא שאלת מיליון הדולר, כי ברור מאוד שיש צורך לשלב תמהיל בין הערוצים הדיגיטאלים לפגישות פנים מול פנים.

כמה תובנות מימים אילו:

·         לחברות תרופות שהיתה להן סגמנטציה  דיגיטאלית  ותוכנית רב ערוצית מובנית  המגובה בתכנים מותאמים היה קל יותר להתנהל מול קהלי היעד המקצועיים.

·         ניהול הלקוחות המקצועיים אינו יכול להתבסס אך ורק על בסיס “שיחה בודדת” אלא חייב להיות מבוסס על תוכנית שנתית מתוכננת של כלל הערוצים.

מאחר ובמאי מתחילים לעבד את תוכניות 2021 עכשיו זה הזמן להדק ולדייק את התוכניות הרב ערוציות  השנתית.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה