אנו שמחים להציג כאן 2 הרצאות וידאו קצרות מאת בעז גנזבורג, מנכ”ל אי-מד. הראשונה היא בעצם תרגיל ב”כלכלת שיווק” המדגימה גישה רציונלית מושכלת לבחירה של תמהיל שיווקי אופטימלי של מוצר מרשם. ההרצאה השנייה מציגה את החבילה הבסיסית לניצול מיטבי של הערוץ השיווקי הדיגיטלי באי-מד. כל הרצאה היא בסביבות 10 דקות בלבד . אנחנו אמנם לא אובייקטיבים אבל ממליצים מאוד…
הסקירה השבועית עם פרופ' רז על יעדים של גורמי סיכון קרדיווסקולרים במבוגרים ושימוש מושכל של AI ברפואה
בפרק זה מתייחס פרופ’ רז למדדי קרדיווסקולרים שונים (LDL , A1C ,BMI ועוד) של מטופלים מבוגרים ועל שימוש מושכל ב-AI ברפואה לכל הסקירות בחסות בלתי תלויה של חברת נובונורדיסק
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!