SARS & Coronavirus

פרק נוסף בטיפים מחדר הרופא: למה כל כך חשוב להתנצל לפני המטופל אם טעינו?

טיפים מחדר הרופא.ה

בפרק זה מתייחס פרופ’ רז למאמר שפורסם ב-JAMA ודווח באתר  העוסק בחשיבות של ההתנצלות של רופאים ששגו באבחנה/טיפול מול מטופלים. פרופ’ רז מרחיב את היריעה ומתייחס ליושרה האישית והמקצועית של הרופאים שלדעתו כל כל חשובה וחיונית הן לציבור הרופאים והן למטופלים. 

רופאים שמעוניינים להצטרף ולהציג טיפים שלהם, או להעלות שאלות/הצעות לפינה – מוזמנים לפנות לכתובת מייל: bg@e-med.co.il

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה