משפחה

הודעתה של חברת אלי-לילי, משווקת הסיאליס באשר למבצע השיווקי המתקיים בארה”ב כעת: בכוונת החברה בישראל לבקש את אישור משה’ב להפעלת המבצע גם בישראל

בהמשך לדיווח על עליית המדרגה בתחרות בין סיאליס לויאגרה בארה”ב אשר באה לידי ביטוי בהודעת חברת אלי-לילי בארה”ב על מבצע מיוחד (ראה כתבה בנושא), ולאור ה”רעש הציבורי” לו זכה הנושא בתקשורת הארצית, מבקשת חברת אלי-לילי ישראל, להבהיר את עמדתה וכוונותיה בנושא. להלן המסמך שהועבר אלינו ע”י החברה, ככתבו ולשונו:

חברת לילי הבטוחה ביתרונה המובהק של סיאליס על פני מתחרותיה, מוכנה להתחייב: לקוחות שיתנסו בסיאליס במסגרת המבצע ויטענו כי התאכזבו מהטיפול, יקבלו קופונים לקבלת תרופות מתחרות

מבצע השיווק מתקיים בשלב זה בארה”ב בלבד

לילי ישראל, המשווקת בישראל את סיאליס, תרופה לטיפול בבעיות זיקפה הודיעה ביום 13.7.2004 כי בכוונתה להגיש למשרד הבריאות בקשה לאישור קיום מבצע השיווק שנערך בארה”ב, המציע ללקוחות גלולות סיאליס חינם באמצעות מרשם רופא,  גם בישראל.

במסגרת המבצע המתקיים בארה”ב מצהירה חברת לילי, יצרנית סיאליס, כי היא מתחייבת מבעוד מועד בפני לקוחות שהתנסו בתרופה במסגרת המבצע ויטענו כי התאכזבו מהטיפול בסיאליס, שתשלח אליהם קופונים לקבלת התרופות המתחרות.  

בעקבות ידיעות שפורסמו אתמול והיום בנושא נמסר מלילי ישראל כי מבצע השיווק מתקיים בשלב זה בארה”ב בלבד. מבצע דומה לזה הנערך בארה”ב לא נוסה מעולם בישראל, בשל תקנות משרד הבריאות.

מלילי ישראל נמסר כי נועזות המבצע נובעת מביטחונה של חברת לילי ביתרונה המובהק של סיאליס על פני מתחרותיה ויאגרה ולוויטרה.

יתרונותיה הבלעדיים של סיאליס בהשוואה לשתי המתחרות האחרות (הפעילות למשך 4 שעות בלבד), היא משך פעילותה העומד על 36 שעות, ומאפשר חלון הזדמנויות ספונטני גמיש ביותר לקיום המגע המיני, וכן העובדה שספיגתה אינה מושפעת מצריכת מזון ואלכוהול מתונה.

שנה בלבד מאז השקתה בישראל (ביולי 2003), הספיקה סיאליס לתפוס נתח שוק של כ 32%.  בארצות אירופה היא תופסת נתח שוק 35% באוסטרליה 39% ובערב הסעודית -60%.

ההערכות הן כי למעלה מ-152 מיליון גברים ברחבי העולם סובלים מהפרעות בזקפה, ובכללם למעלה מ-30 מיליון גברים בארצות הברית בלבד. לטענת הקהילייה הרפואית למעלה מ-50% מהגברים מעל גיל 40 יסבלו מדרגה מסוימת של הפרעות בזקפה. עד 80% מההפרעות בזקפה נגרמות מסיבות רפואיות, ובכללן מחלות לב, כלי דם וסוכרת, והגורמים הפסיכולוגיים ב – 20% מהמקרים, ובמקרים רבים, מדובר בשילוב של גורמים גופניים ופסיכולוגיים.

למידע נוסף על בעיות בזקפה וטיפול באמצעות סיאליס,  ניתן לעיין באתר האינטרנט של התרופה ב”מידע לצוות הרפואי”.

אודות חברת אלי לילי

ענקית התרופות האמריקנית לילי, שנוסדה באינדיאנפוליס ארה”ב לפני 126 שנה, הינה מובילה עולמית בפיתוח תרופות לתחומי הפסיכיאטריה (פרוזאק, זיפרקסה), האונקולוגיה (גמזר), בריאות האשה (אוויסטה), הסוכרת (מגוון אינסולינים) וכן טיפול חדשני מציל חיים לזיהום דם חמור.

לילי, שמחזור המכירות שלה בשנת 2002 הסתכם ב-11.5 מיליארד דולר ומניותיה נסחרות בבורסה האמריקאית, משקיעה מדי שנה % 20 ממחזור המכירות במחקר ופיתוח, מעסיקה יותר מ-41,000 עובדים ברחבי העולם ומשווקת מוצריה ב-158 מדינות.

ללילי מרכזי מחקר ופיתוח בתשע מדינות והיא מבצעת מחקרים וניסויים רפואיים ביותר מ-60 מדינות וביניהן ישראל.

אודות לילי ישראל

לילי ישראל שהוקמה בשנת 1997, הינה חברת בת של ענקית התרופות האמריקאית לילי. לילי ישראל מנוהלת על ידי דורון שליט וממוקמת בהרצליה.

לילי ישראל משווקת בישראל את התרופות סיאליס, פרוזאק, זיפרקסה, ג’מזר, אוויסטה, זיגריס, מגוון אינסולינים לטיפול בסכרת ועוד.

לילי ישראל מקיימת בארץ מחקרים קליניים בשיתוף מוסדות הבריאות. להשקת סיאליס בישראל קדמו מחקרים קליניים, בהם השתתפו גם רופאים/חוקרים ומטופלים מישראל. 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה