חדשות

קמפיין חדש של משרד הבריאות : נהיה בסדר או נהיה בסגר...אבל מה עם קבוצות הסיכון ?

27/05/2020

הודעת משרד הבריאות

קמפיין חדש של משרד הבריאות: "נהיה בסדר או נהיה בסגר"

שר הבריאות אדלשטיין: "לצד פתיחת המשק חלה התרופפות במשמעת הציבורית. כדי לא להגיע לגל קורונה חוזר ולהחזרת הסגר - האחריות מוטלת על כל אזרחי ישראל. תעטו מסיכות, תשמרו על מרחק ועל היגיינה. כי אם לא נהיה בסדר, נהיה בסגר"


לקראת חג השבועות וסוף השבוע הארוך, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הנחה את אגף ההסברה במשרד הבריאות להתחיל הבוקר בקמפיין רשת כדי להחזיר את המשמעת הציבורית של עטיית מסיכות, שהתרופף משמעותית בשבועיים האחרונים.

הקמפיין התחיל במקביל להקלות הנוספות על המשק עליהן החליטה הממשלה אמש.

הכותרת של הקמפיין היא "נהיה בסדר או נהיה בסגר", כאשר המסגרת ממחישה את החשיבות של החזרה למשמעת הציבורית. הקמפיין מציג 3 דמויות שונות: אישה השבה לעסק שנסגר עקב הקורונה ונפתח מחדש, גבר צעיר המבלה בבר וגבר שלישי אשר פתח מחדש את החנות בשוק. המשפטים המתלווים לכל אחת מהדמויות ממחישים כי אם לא נהיה בסדר, קרי, ללא הקפדה על ההנחיות - נחזור לסגר וכל ההקלות ייעלמו.

מטרת הקמפיין היא להחזיר את המשמעת כבר כעת ובמהלך סוף השבוע הארוך בו צפויים לצאת לבלות ולחגוג את "תיקון ליל שבועות".

במשרד הבריאות הביעו תקווה שהקמפיין יסייע להמשיך במגמת ההקלות ולמנוע חזרה לסגר.

לסרטון הקמפיין

לתמונת מצב עדכנית של התפשטות הקורונה בישראל

הערת המערכת: הקמפיין נכון אך לא בטוח שאכן ימנע את המראות שכולנו רואים כיום ברחוב ובאמצעי התקשורת. התחושה של רבים היא שהקורונה כבר מאחורינו ושגם אם נדבקים זה לא ממש נורא... לכן יש חשיבות רבה להתמקד בעיקר בקבוצת הסיכון, גם בקמפיינים, וגם בתקשורת הישירה מול האנשים הנכללים בקבוצות הסיכון באמצעות צוותי המרפאות בקופות החולים.  למיטב הבנתנו, זאת באמת התכנית של לפחות חלק מהקופות, ויש לקוות שתכניות אלה אכן מבוצעות/יבוצעו בקרוב.

 

 

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<