משפחה

Brand New World – קמפיין ההשקה של עולם תוכן ושפה תקשורתית חדשה לנורופן

בסרטון קצר זה נורופן מציגה את ההשקה החגיגית שלה לשפת המיתוג החדשה אשר משלבת מדע, אמפתיה וייעוץ, באמצעות הנגשת מגוון רחב של מוצרים המיועדים לתת פתרון לטווח רחב של עוצמת כאב וסוגי מטופלים ובאמצעות תמיכה בצוות המקצועי על-ידי עדכונים מדעיים, וובינרים עם טובי המומחים ועוד.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה