חדשות

דוברות כללית: בשל העליה בהיקפי התחלואה שירותי האון-ליין של כללית ברפואת משפחה ורפואת ילדים יפעלו 24/7 – וייתנו מענה ללקוחות כללית מסביב לשעון.

12/01/2022

ד"ר דורון נצר, ראש אגף רפואה בקהילה של כללית "הצוותים הרפואיים בקהילה מתמודדים בימים האחרונים עם עליה דרמטית במספר המאומתים לקורונה במקביל לטיפול ברפואת השגרה, בתחלואת החורף ובשפעת. שילוב זה של תחלואה יוצר ביקוש גבוה לכלל השירותים הרפואיים וכדי לתת מענה למטופלים אנו מרחיבים את שירותי האון-ליין. הגדלנו את מספר רופאי המשפחה ורופאי הילדים המייעצים במוקד האון-ליין כדי שתהיה כתובת זמינה אליה ניתן לפנות בכל שעה משעות היום".
 
ד"ר נצר מוסיף "מספר המאומתים לקורונה הוא הגבוה ביותר מתחילת המגיפה והגיע היום בכללית ללמעלה מ-100,000 מספר שהוא גבוה פי 2 משיא המאומתים ליום בגל הקודם. לצד המעקב אחר המאומתים אנו ממשיכים במתן הטיפול בתרופה לקורונה (פקסלוביד) ובמבצע החיסונים. ההערכה היא שמגמת העלייה בתחלואה תימשך. אנו שבים וממליצים להתחסן ולהשלים חיסון באופן מלא, להימנע מהתקהלויות, ולהקפיד על עטיית מסיכה".

לינק לכלל השירותים מרחוק העומדים לרשות מטופלי כללית  ובראשם:
שירות Tyto– איבחון רפואי מרחוק באמצעות מכשיר Tyto המאפשר לבצע בדיקות רפואיות מרחוק ( חום, לב, דופק, ריאות גרון, אוזניים, בטן, עור) ולהתייעץ עם רופא בשיחת וידאו.

בית מרקחת און ליין -הזמנת תרופות מאתר כללית ואפשרות לבחור היכן לאסוף את התרופות – איסוף עצמי מבית המרקחת או במשלוח עד הבית.

קו תמיכה נפשית להתייעצות:  שירות נועד לתת תמיכה נפשית, כלים ומיומנויות שיסייעו בהתמודדות ראשונית עם מצבים של מצוקה ודחק נפשי  03-7472010.

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

© e-Med 2022 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<