הודעות אירגונים

סקר משרד הבריאות קובע: בפעם השנייה ברציפות בילינסון מוביל בישראל בשביעות רצון המטופלים.

23/11/2016

בסקר שביעות רצון מטופלים שערך משרד הבריאות, נדגמו כלל בתי החולים בישראל.

עפ"י ממצאי הסקר:  בית חולים בילינסון מוביל בשביעות רצון כללית באשפוז בקרב בתי החולים בישראל

ובי"ח השרון בפ"ת המהווה חלק ממרכז רפואי רבין, ניצב גם הוא בראש הטבלה בשביעות רצון מטופלים.

משרד הבריאות דגם את שביעות הרצון של המטופלים באשפוז בכלל בתי החולים בישראל. בית החולים בילינסון מקבוצת שירותי בריאות כללית קיבל את הניקוד הגבוה ביותר במדדים הבאים:

בי"ח בילינסון במקום הראשון בציון המסכם המשקלל את כל מדדי הסקר.

בי"ח בילינסון במקום הראשון בשביעות רצון כללית מבית החולים

בי"ח בילינסון במקום הראשון בתנאים סביבתיים.

בי"ח השרון בפ"ת (המהווה חלק ממרכז רפואי רבין) ניצב גם במקום הראשון בשביעות רצון מטופלים לאחר שעשה קפיצה משמעותית בנושא במדדים הבאים:

ב"ח השרון עמד בהצלחה בכל מדדי הסקר

בי"ח השרון במקום הראשון בטיפול בידיים טובות

ד"ר ערן הלפרן, מנהל בתי חולים בילינסון והשרון: "אני מצדיע לאלפי עובדי בתי החולים בילינסון והשרון, שעושים לילות כימים ומעניקים רפואה מצוינת לצד שירות, יחס, מידע ואשפוז בתנאי מלונאות. קיבלנו הוכחה נוספת שאכן אנחנו מובילים את הרפואה בישראל."

כיום לא ניתן להסתפק רק ברפואה מצוינת ומתקדמת אלא יש צורך וחשיבות מכרעת לספק למטופלים מעטפת שלמה של מידע, יחס ותנאים הולמים. אנחנו חיים בעידן של הסתכלות אחרת על החולה, בו לאמפטיה, לשירות ולתנאים יש חשיבות משמעותית והם חייבים להתקיים כחלק מרפואה איכותית. ההישגים הללו נבנו בעמל רב, שנים ארוכות של חינוך, הטמעה, דוגמא אישית וערכי יסוד שלאורם בית החולים פועל.

אפרת מילנר, מנהלת מחלקת שירות וקשרי לקוחות: "בית חולים בילינסון הנו הראשון בישראל שהקים כבר בשנת 2000 מחלקת שירות ייעודית שתפקידה לחשוב כל יום וכל היום על טובת המטופלים בבי"ח ובני משפחותיהם, וזאת תוך בניית תרבות של שירות מיטבי בשיתוף עם צוותי בית החולים".

   

נמסר על ידי ורד קויטל, דוברת

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני