הודעות אירגונים

חברת סאנופי מפעילה מוקד הדרכות מטופלים מרחוק

01/04/2020

רופא יקר,

חשוב לנו לעדכן אותך שצוות הסיעוד המוסמך של חברת סאנופי ממשיך להעניק תמיכה למטופלים גם בימים אלה ולאור המצב עבר לשירותי תמיכה מרחוק באמצעים דיגיטליים.

חברת סאנופי: מוקד הדרכות מטופלים מרחוק

במהלך השבועות האחרונים, קיים צוות האחים והאחיות המוסמכים של סאנופי, מאות שיחות וידאו עם מטופלים במטרה להקנות להם מיומנויות לטיפול עצמי ולשיפור ההיענות לטיפול. גם עכשיו, יותר מתמיד, אנו בחברת סאנופי שמים למטרה לתמוך באנשים המתמודדים עם אתגרים בריאותיים. הפעילות מתקיימת באישור משרד הבריאות, כחלק מתוכניות התמיכה במטופלים.
ניתן להפנות מטופלים לתיאום הדרכות וידאו לתכשירים הבאים:

שירות צוות הסיעוד מרחוק מצטרף לשורה של שירותים דיגיטליים שחברת סאנופי מפעילה מהבית.

לעדכונך, ניתן לתאם פגישה מקוונת בנושאים מדיקליים עם היועצים המדעיים של סאנופי (MSL) באמצעות הלינק הבא.  גם הנציגים הרפואיים שלנו מעוניינים לשמור איתך על קשר וזמינים עבורך במגוון אמצעים דיגטליים, כולל שיחות וידאו ובניידים – לתיאום שיחה עם נציג רפואי - לחצו כאן

כמו כן, אנו מזמינים אתכם להוריד לנייד את אפליקציית SANOFI4U, המאפשרת גישה מהירה למגוון שירותים שמציעה סאנופי לצוות רפואי בלבד – כגון יצירת קשר, תיאום הדרכות למטופלים, הזמנת חומרי עזר ועוד.

מאחלים לך בריאות וחזרה מהירה לשגרה,
חברת סאנופי

לתיאום פגישה מקוונת עם נציג רפואי / יועץ מדעי (MSL) של סאנופי – לחצו כאן >>>

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<