הודעות אירגונים

''הדסה שלי'' – השירות הדיגיטלי החדש של המרכז הרפואי הדסה, נחשף היום במעמד שר הבריאות ובכירי מערכת הבריאות בישראל.

16/02/2017

המיזם, אשר נחשף במלאת שנה לכהונתו של פרופ' זאב רוטשטיין כמנכ"ל הדסה, נחשב לבשורה צרכנית וימנע מהמטופלים את הצורך באיתור המידע הרפואי שלהם, תוצאות הבדיקות ופענוחן

פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל הדסה: "מטופלינו יגיעו לתיק הרפואי שלהם מכל מקום בארץ ובעולם"

שר הבריאות, יעקב ליצמן: "היום, אחרי שנה שרוטשטיין מכהן כמנכ"ל הדסה, שמורה לי הזכות על כך. בית החולים מראה תוצאות מצוינות, הרבה מעל למצופה"

מועדון "הדסה שלי", השירות הדיגיטלי החדש של המרכז הרפואי הדסה, הושק היום בארוע חגיגי שנערך בהדסה עין כרם, בהשתתפות שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, סגנית ראש העיר ירושלים הגב' חגית משה, הרבנים הראשיים לירושלים ובכירי מערכת הבריאות בארץ, בהם מנהלי קופות החולים ועמיתים מבתי חולים אחרים .

השירות החדש, עליו עמלו בבית החולים בשנה האחרונה עם כניסתו של פרופ' זאב רוטשטיין לתפקידו כמנכ"ל בית החולים, מציע למטופלי הדסה נגישות מלאה למידע הרפואי האישי שלהם ללא עלות, ומהווה שירות מהפכני בעולם הרפואה הציבורית.

"ארגון רפואי בסדר גודל שכזה מחייב אותנו להתאים עצמינו לטכנולוגיות העתיד. זו הסיבה לכך, שלאחר שווידאתי כי הדסה החדשה חוזרת להיות הדסה של הציבור בשעות הבוקר והצהריים, מאפשרת קיצורי תורים לבדיקות חשובות ומהווה כתובת לכל פונה באשר הוא,

שמתי לי למטרה לנהל הדסה שהיא דיגיטלית - למען ציבור המטופלים ולמען

הצוותים המטפלים אשר יוכלו לפעול כך באופן טוב יותר".

"המידע הרפואי הינו נכס אישי של כל מטופל ומטופל" אמר פרופ' רוטשטיין, "ובבואנו לבחון את הקשיים עמם מתמודדים מטופלי בתי החולים בארץ, הרי שאחד הבולטים שבהם הוא איתור המסמכים הרפואיים האישיים, תוצאות הבדיקות וסיכומי בדיקה והיום אנו בהדסה

מציעים פתרון דיגיטלי מתקדם לכך, ללא עלות ובדרך פשוטה ונוחה. החברות ב"הדסה שלי" מנגישה עבור מטופלי בתי החולים של הדסה בעין כרם ובהר הצופים את עולם הרפואה המתקדם ביותר, בכלים טכנולוגיים מתוחכמים, המאפשרים להם להגיע אל המידע מכל מקום ובכל רגע, אך במקביל לשמור עליו חסוי ופרטי ב"כספת דיגיטלית" כפי שנרצה לשמור על מידע רגיש ואישי".

פרופ' רוטשטיין הודה לכלל צוותי בית החולים על פועלם המבורך בטיפול והצלת חיי אדם ואז הודה לשר הבריאות על תמיכתו התמידית בהדסה ורמז על צורך בתקציבים נוספים למיטות אשפוז עקב הביקוש ההולך וגדל מצד הציבור.

ההצטרפות ל"הדסה שלי" מוצעת לכל מטופל בהדסה מעל גיל 18, דרך דלפקי השירות הפזורים בבית החולים, כאשר כל התחברות למערכת תאושר בסיסמא ובהליך מהיר ופשוט.

עם תחילת החברות במועדון, יוכלו המטופלים להנות מקבלת מידע אישי ובמקביל ממידע שוטף בתחומים שונים אותם יציינו כתחומי עניין, עדכונים על אירועי בריאות לקהל הרחב ואף יזכו להטבת ביקור במרפאות הדסה ללא צורך בהתחייבות (טופס 17) ובמחיר חסר תקדים.

שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן בירך את פועלו של פרופ' רוטשטיין בהדסה החדשה בשנה האחרונה ואמר באירוע ההשקה כי הוא מכריז על מהפיכה בעולם הרפואי – כל מי שתהיה בידיו התחייבות לניתוח דחוף ולא מצא תור בתוך 30 יום, ההתחיייבות תהיה תקפה בכל מקום וללא זמן מוגבל.

השר הדגיש כי משרד הבריאות מאמץ את מהלך "הדסה החדשה" בחום ועל יתר בתי החולים להצטרף ליוזמה.

במהלך האירוע התבשר מנכ"ל בית החולים על זכייתם של שפית בית החולים וצוותה במקום הראשון בתחרות "שף בריא" של משרד הבריאות ועל גובה הפרס, 75,000 שח לטובת שדרוג המטבח, וקבע כי "גם הדסה צועדת בהצלחה על קיבתה".

 

נמסר על ידי הדר אלבוים, דוברת המרכז הרפואי הדסה

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<