מאמרי מערכת

באנרים הם לא סתם ''באנרים'' - וזה תלוי רק בכם, מנהלי המוצרים והשיווק../מאת בעז גנזבורג עורך המדור

02/05/2009
עם סיום תקופת החגים, ועושה רושם שגם עונת שפעת ה- H1N1 עומדת להסתיים (נקווה !), שני דגשים שיווקחים חשובים שמצאנו לנכון לשתף את מנהלי המוצרים, השיווק והמכירות של תעשיית התרופות והציוד הרפואי הפועלים מול מגזרי אנשי מקצועות הרפואה.
 
1. באנר - אנו יודעים שהמונח הזה נחשב אצל חלק מכם כמעט כמילה גסה ומוקצה...מי שעוקב אחרי המאמרים המקצועיים בתחום האינטרנט יכול לראות יותר ויותר מאמרים ומחקרים מקצועיים המחזירים לבאנר הוותיק את כבודו..בהקשר שלנו המסר הוא פשוט. קהל המטרה שלכם, המונה אצלנו קרוב ל-23,000 מנויים, מייצר כ-2 מיליון דפים נצפים בחודש. בכל דף, בממוצע הקהל הזה פוגש 2-3 באנרים. זה די הרבה, והשאלה היחידה היא עד כמה הבאנר שהקהל הזה פוגש אכן עושה את העבודה... וזה רבותי, כבר תלוי בכם. הנה כמה דוגמאות לבאנרים שאנו סבורים שהם איכותיים, ומעבירים את המסר (הקליקו עלים בכדי לצפות בהם באופן מלא):
Champixשילוב של ודיאו, צליל, מסר ויזואלי חזק
 
Feminaמידע גרפי דינמי - מיני מצגת
 
מידע גרפי דינמי - מיני מצגת
 
novomixמידע גרפי דינמי - מיני מצגת
 
Xalatanגם מידע קולי המגביר את המסר הכתוב והגרפי
 
המסר הוא פשוט וברור: השקעה של מעט מחשבה יצירתית עם שיתוף הפעולה עם אנשי המקצוע שלנו בתחום העריכה הגרפית/וידאו וכד' (הניתנת ללקוחות הקבועים ללא עלות נוספת) תניב קמפיינים יעילים ואפקטיבים. זה פשוט, זה די קל וזה בידיים שלנו...
2. שידרוג החסויות באתרי האיגודים: המסר השני החשוב שרצינו להזכיר לכם, מרביתכם כבר קיבלתם על כך הודעה, הוא שהחסויות הניתנות לאתרי האיגודים שאי-מד מנהלת עומדים לעבור שידרוג כשכל חברה התומכת באתר איגוד תהיה זכאית לדף מידע מלא מטעמה שיכול לכלול את הפרטים של כל אנשי הקשר והצוות לטובת רופאי האיגוד, ובנוסף גם עדכונים אדמיניסטרטיביים או שיווקיים, ללא הגבלה. כל מנהלי המוצרים/שיווק התומכים כבר באחד או יותר מ-25 אתרי האיגודים שאי-מד מנהלת, מוזמנים להעביר אלינו במיידי את פרטי הצוות השיווקי הרלבנטי לאותו איגוד.

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<