מאמרי מערכת

אחרי החגים... / מאת בעז גנזבורג עורך מדור שיווק ומנהל רפואי

12/10/2009
למי שלא שם לב אז אנחנו כבר "אחרי החגים" וחזק בתוך הרבעון האחרון של 2009. ההחלטות שתקבלו בימים הקרובים ישפיעו בהחלט על האופן שבו תסתיים שנת העסקים הזאת...
אחת הפעילויות שאתם יכולים לקדם במהירות וביעילות היא לבחור בתמהיל המנצח. לנו איו ספק , וזאת על בסיס עשרות אם לא מאות קמפיינים שרצים בעת האחרונה באתר, שהתמהיל המנצח הוא שילוב של נוכחות קבועה באתר של באנרים/חסויות במדורים הרלבנטים, (כולל ניוזלטרים ואתרי איגודים), שבמסגרתה מוצגים המסרים המעודכנים באופן קריאטיבי ובולט  (וחשוב לעדכן מידי חודש-חודשיים את המסר/ויזואל) וזאת ביחד עם פירסומים ממוקדים בצמוד לכתבות רלבנטיות, פאנלי מומחים והרצאות.
 גם מבחינת עלויות השילוב הזה הוא היעיל ביותר בגלל התעריפים המוזלים הניתנים ל"נוסעים המתמידים" שלנו.  
 
אנו רוצים גם להציג בפניכם את מגוון האפשרויות העומד לרשותכם לתמוך בשידרוג משמעותי של אתרי האיגודים השונים ולזכות כמובן בהכרה מתאימה, באמצעות :
  • ביה"ס האינטרנטי (e-Learningשמוקם בימים אלה  .
  •  חיבור האיגודים למאגרי המידע של Epocrates   .
  • תמיכה בהקמת דטהבייסים ורג'יסטריס באמצעות מערכת ה-MESS שלנו .

וכן גם להזכיר לכם שבאפשרותכם, במקרים המתאימים, למנף פעילויות הנעשות באי-מד גם לקהל הרחב , וזאת באמצעות השותפות האסטרטגית שיש לנו עם אתר הבריאות המוביל בישראל, www.doctors.co.il . בקישור הזה למשל תוכלו להתרשם מהאופן שבו פאנל מומחים שהתקיים באי-מד (בתחום בעיות בתפקוד מיני בחולי סוכרת) הוצג לאחרונה בדוקטורס.

בקרוב מאוד גם נשיק את העיצוב החדש והמתקדם שלנו.... ועד אז נזמין אתכם לצפות בפינה החדשה והקלילה שלנו, חדשות הרפואה ב-youtube , והפעם: זהירות בבדיקת רפלקס מותנה !   

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<