הרצאות מצגות

עדכון סטטיסטי לאוקטובר 2009 ודיווח על שיפור ביצועים שיווקיים של אתר e-Med

31/10/2009

כפי שאנו מקווים שמתם לב, בוצעה לאחרונה "מתיחת פנים" לאתר. לאחר מס' שנים רב שבהם שמרנו על החזות הקודמת, שבסה"כ שירתה את כולנו היטב, הגענו למסקנה שבכל זאת הגיע הזמן לחדש ולרענן. העיצוב החדש מציג להערכתנו תמונה "מסודרת" ונקייה יותר, ומתאימה יותר למרבית הגולשים מבחינת רוחב המסך.

בעתיד הקרוב נכניס גם שינויים טכנולוגים שיאפשרו לגולשים לנהל דף בית אישי להם (מעין "בלוג", שיפורים במנגנוני החיפוש, ועוד).

עם זאת היה חשוב לנו שכבר בשלב זה יבוצע שידרוג של יכולות הפירסום באתר, וזאת ע"י העצמת הבאנרים הקיימים באתר.

כידוע אחת הבעיות המוכרות לכולנו היא ששיעור ההקלקות של הגולשים על הבאנרים הוא נמוך מאוד ועומד על אחוזים/שברי אחוזים בלבד. לכן המטרה שלנו הייתה לגרום לכך שיכולת העברת המסרים והמידע של הבאנרים תגדל גם ללא הקלקה. הפתרון שמצאנו, ושנראה שאתרים מובחרים בתחום שלנו גם אימצו (מדסקייפ למשל) - הוא הפעלת הבאנר במגע עכבר בלבד, ללא צורך בהקלקה.

בשלב זה תוכלו לראות למשל שהבאנר "שלנו" המזמין את הרופאים להצטרף כמנויים לג'ורנאל קלאב, מבצע אקט מעניין . בגירסה הבאנר העליון - העברת עכבר (ללא הקלקה) על הבאנר, אפילו באקראי, גורמת להצגה גדולה ומובלטת יותר של המידע. (ואפרופו אפקטיביות פירסומית, הבאנר הזה כבר "מכר" מנויים חדשים רבים לג'ורנאל קלאב..) .  נסו כאן למשל.

 ולעומתו, לבאנר המוצג בגוף הכתבות , נסו כאן למשל , יש יכולת דיבור...כאשר מעבירים עליו את העכבר - ניתן לשמוע ג'ינגל קצר.

אנו מאמינים ששימוש בכלים אלה יעצימו ויגבירו את האפקטיביות השיווקית של הבאנרים שלכם המוצגים באתר, ובכך ישרתו אתכם בצורה טובה ויעילה. חשוב לציין, שההעצמות הללו אינן מטרידות את הגולשים, ברגע שהעכבר מוסר מאיזור הבאנר, האפקט הנוסף נעלם.

נמליץ על עיון חוזר במאמר שהוצג במדור זה בנוגע לתפקיד הבאנרים ולהמלצות שונות להגדיל האפקטיביות שלו, כולל דוגמאות מובחרות ראו כאן.  כעת, האלמנט החדש שאנו מציעים עשוי לאפשר לכם להוסיף מידע חשוב וזמין, להזמין את הגולש להעביר את העכבר כדי לצפות/לקבל מידע, למעשה מצגת קצרה, ובסה"כ לשפר כך את האינטרקטיביות והאפקטיביות השיווקית.

בעתיד הקרוב תוכלו להיוכח בעשרות רבות של יישומים שבהם ייעשה שימוש ביכולת ההצגה המורחבת בנגיעת עכבר באתר, וכל אחד מכם בהחלט מוזמן לקדם ולשדרג את הפירסום הנוכחי הקיים או זה שבתכנון.

הנקודה החשובה כמובן היא השאלה "כמה רואים את הבאנרים האלה בכלל...?!" , ובכן , מבחינת נתונים סטטיסטיים, על בסיס מערכת הניטור המתקדמת של Google Analytics ניתן לראות בקישור זה את נתוני הדפים הנצפים והביקורים באתר באוקטובר 2009 בהשוואה לנובמבר 2008, בחתך לפי מדורי ההתמחות השונים.

בכל דף נצפה פנימי, להזכירכם , ניתן להציג 3 באנרים גדולים ומשמעותיים שבהם ניתן לשלב את האלמנטים שלעיל.

כפי שניתן לראות, כמות הדפים הנצפים באוקטובר 2009 הגיע ל-1.79 מיליון  , לעומת 1.28 מיל' בתקופה המקבילה, גידול של 39% בכמות הדפים שנצפו בחודש.

כמו כן, מהטבלה אפשר לראות שמס' הביקורים באתר באוקטובר 2009 הגיע ל-352,000 , ושבממוצע מס' הביקורים למנוי (24,000 מנויים) הוא 14.7 לחודש, ומס' הדפים הנצפים הממוצע בחודש למנוי מגיע ל-75 .

ההתמחויות המובילות במדד של מס' הדפים הנצפים הממוצע למנוי הם הקרדיולוגיה (154 דפים בחודש למנוי בממוצע), רפואת ילדים (64) ורפואת משפחה (62).

אגב, נזכירכם כי כל מנהלי המוצרים/שיווק שמריצים קמפיינים קבועים באי-מד קיבלו הנחיות כיצד לקבל ולנתח מידע הנוגע ישירות לקמפיין השווקי שלהם, ישירות מתוך מערכת גוגל אנליטיקס.

לטבלת נתוני המנויים, ביקורים ודפים נצפים באוקטובר 2009 - נא להקליק כאן

גרף המציג מגמת כניסות יומיות לאתר מתחילת 2009 - בקישור זה.

גרף המציג מגמת דפים נצפים באתר מתחילת 2009 - בקישור זה.  

סקירה נוספת של עורך המדור המציגה את החידושים בפעילויות - בקישור זה.

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<