שיווק ומנהל רפואי

פרוייקט קשר ישיר בין הקהיליה הרפואית לנציגי התעשייה – עדכון

כידוע לכם התחלנו לפני כחודשיים בפרוייקט נסיוני חדש שבו הצענו לכם, נציגי חברות התרופות והציוד הרפואי, להציג עצמכם בזמינות גבוהה מול הצוות הרפואי הרלבנטי לכם ול”שדר” להם מסר של נכונות למתן שירות מיידי, זמינות ופתיחות.
חשוב לציין שהגיעו פניות ותגובות רבות מרופאים אשר בירכו על היוזמה וראו בה כלי יעיל וחשוב. יש לציין גם שמלבד האפשרות ליצור תקשורת אינטרנטית ישירה, פתחנו למעשה לכל נציג “כרטיס ביקור” עם מידע וקישורים למידע רלבנטי (עלון תרופה, עדכונים בעלונים אם היו, אתר החברה, כתבות ספציפיות ועוד).

כמה עשרות מכם נענו לאתגר והצטרפו לפרוייקט זה, שאנו סבורים שצריך ויכול לשפר את התקשורת החשובה כל כך בין התעשייה לצוות הרפואי.


בגרף שלפניכם ניתן לראות את מס’ הפניות היומיות והכניסות לדפי המידע על פני זמן.


מה שניתן לראות וללמוד מהנתונים הוא שבניגוד לחששות של רבים מכם אין כאן שימוש יתר ועומס פניות מטריד…
מעניין לציין את הכניסות הלא מבוטלות לדפי המידע עצמם.

מעבר לזה, חשוב לציין שכמות ההופעות של כל נציג בדפי האתר הגיע בינתיים לעשרות אלפים רבות… בימים אלה אגב, אנו מוסיפים את האפשרות ליצירת קשר גם לכ-25 אתרי האיגודים שאנו מנהלים.

אנחנו עדיין לומדים את הפרוייקט ועדיין ניתן להצטרף אליו במסגרת הפיילוט ללא התחייבות ותשלום. תחושתנו הכללית היא שאכן מדובר בפרוייקט חשוב ומועיל לכל הצדדים המעורבים, כך שלכל מנהל שיווק ומוצר שחשוב לו גם להעניק שירות זמין וטוב לקהיליה הרפואית, וגם שהדבר ייראה ויבלוט “בגדול” – מומלץ להצטרף…

כדי להצטרף אפשר להוריד הטופס שלהלן, למלא, לצרף תמונה ולהעביר בדוא”ל – דרך “כתוב לנו” . אם יש שאלות אפשר לפנות אלינו גם דרך כרטיס הנציג שלנו באתר ….
להורדת הטופס לחצו כאן

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה