הרצאות מצגות

הרצאות וידאו קצרות: בחירת תמהיל שיווק אופטימלי למוצר מרשם + ניצול מיטבי של המדיה האינטרנטית

08/09/2015

אנו שמחים להציג כאן 2 הרצאות וידאו קצרות מאת בעז גנזבורג, מנכ''ל אי-מד. הראשונה היא בעצם תרגיל ב''כלכלת שיווק'' המדגימה גישה רציונלית מושכלת לבחירה של תמהיל שיווקי אופטימלי של מוצר מרשם. ההרצאה השנייה מציגה את החבילה הבסיסית לניצול מיטבי של הערוץ השיווקי הדיגיטלי באי-מד.   כל הרצאה היא בסביבות 10 דקות בלבד . אנחנו אמנם לא אובייקטיבים אבל ממליצים מאוד...

1. תרגיל בכלכלת שיווק

 

 

2. ניצול מדיה מיטבי

 

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<