שיווק ומנהל רפואי

חברת טלסופיה מדיקל הישראלית זכתה בפרס החדשנות לשנת 2016 של פרוסט אנד סאליבן

טלסופיה פיתחה מערכת המאפשרת לספקי שירותי בריאות לייצר סרטוני הסבר והדרכה מותאמים אישית למטופלים.

טלסופיה מדיקל, חברת סטארטאפ ישראלית אשר הופכת מידע רפואי לנגיש וברור באמצעות סרטוני וידאו מותאמים אישית, זכתה בפרס המוצר החדשני לשנת 2016 של חברת הייעוץ והמחקר הבינ”ל פרוסט אנד סאליבן. הפרס ניתן לטלסופיה על פיתוח מערכת חכמה לייצור סרטוני מידע אישיים למטופלים.

“פלטפורמת הבריאות החדשנית של טלסופיה מאפשרת לספקי שירותי בריאות לייצר סרטונים רפואיים מותאמים אישית לכל מטופל, ללא צורך בהתקנת קידוד, או אפליקציה מיוחדים. הפלטפורמה מתמקדת במטופלים עם רמת אוריינות נמוכה והסרטונים מותאמים אישית לכל מטופל, תוך התחשבות במצבו הבריאותי, התרופתי, מאפייניו הדמוגרפיים ותוצאות המעבדה שלו”, אמרה פרייה שארמה, אנליסטית בחברת פרוסט אנד סאליבן.

בפרוסט אנד סאליבן ציינו כי: “חברת טלסופיה יישמה טכנולוגיית וידאו לשיפור מעורבות המטופל באופן שבאמת מותאם אישית, דינמי, קל להבנה, קל לשימוש, ורלוונטי למטופל. בטלסופיה פיתחו פלטפורמה שמשנה את חוקי המשחק, כזו שמאפשרת מעורבות של המטופל לאורך זמן, תוך כדי שיפור בריאותו לטווח הארוך, שיפור הבטיחות והפחתת כמות האשפוזים החוזרים, באופן שמסייע לחברה כולה”.

“לכבוד הוא לנו לקבל את הפרס היוקרתי”, אמר ד”ר רמי כהן, מנכ”ל ומייסד טלסופיה מדיקל. “הפרס הזה מדגיש את הצורך בדיאלוג טוב יותר עם חולים ומטופלים. הטכנולוגיה שלנו מעצימה את המטופלים עם סרטונים רפואיים מותאמים אישית וברורים, ומורידה בהצלחה את העומס על נותני שירותי הבריאות”.

הפרסים של פרוסט אנד סאליבן, המגובים במחקרים, נועדו למצוא את השחקנים המובילים והחדשנים בשוק. הפרס מוענק בכל שנה לחברות שהפגינו צמיחה גלובלית משמעותית בתחומן ויצרו מוצרים חדשניים שהשפיעו על לקוחותיהן. במערך השיקולים לבחירה נמצאים פרמטרים דוגמת חוויית הלקוח, מנהיגות, טכנולוגיה ופיתוח מוצר.

טלסופיה מדיקל קיבלה ציון כולל של 9.5 מתוך 10 בדוח של פרוסט אנד סאליבן. המדורגים במקומות השני והשלישי קיבלו ציונים של 7.2 ו -6 בהתאמה. הדבר מדגיש את היתרון המשמעותי של יצירת פלטפורמת וידאו פשוטה אך אישית לשיפור היענות המטופלים.

הדו”ח המלא זמין להורדה בחינם בכתובת (לחצו כאן)

טלסופיה מציעה מגוון רחב של ?מוצרים?, החל מסרטונים קצרים להסבר על מרשמים, (עבור כ- 8,000 מוצרי תרופות) דרך תכניות תמיכה מבוססות וידאו במטופלים במצבים כרוניים ונוטלי תרופות מיוחדות ועד להנחיות שחרור חולים מאשפוז, הכנות להליכים רפואיים ועוד. “כיום, באמצעות הטכנולוגיה שלנו, אנחנו יכולים באופן אוטומטי לספק למטופלים סרטון וידאו אישי שמציג להם בדיוק מה עליהם לעשות. בשבריר שנייה אנחנו יכולים ליצור סרטון וידאו אישי לכל מטופל, שמציג באמצעות שחקנים אמיתיים עם מאפיינים דמוגרפים דומים הוראות מדויקות המבוססות על הנתונים הקליניים שלו. המטופלים יכולים לראות את הסרטון בכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן. מעורבות מטופל טובה יותר פירושה תוצאות טובות יותר” אומר ד”ר כהן.

החברה נמצאת כיום בשלב המכירות, עם פעילות בארה”ב ואירופה. טלסופיה בנתה, בשיתוף עם המדען הראשי, מערכת לשחרור מטופלים עם דלקות ריאה מבתי חולים בארה”ב. כדי להבין את מורכבות המערכת היא מאפשרת לכל אחות בכל חודש שליחת הנחיות רפואיות אוטומטית מתוך 106 קוואדטרילון (106,000,000,000,000,000) אפשרויות של סרטונים ייחודים. החברה זכתה לאחרונה במענק מקרן בירד לצורך בניית סרטוני הדרכה אישיים לשמירה על אורח חיים בריא בשיתוף עם הטרביון.

סרטון קצר על המערכת (באנגלית עם כתוביות בעברית/אנגלית/גרמנית): (לחצו כאן בבקשה)

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה