טכנולוגיות רפואיות

אלוגריתם חכם לויסות ביקושים ועומסים המביא לצמצום זמן המתנה במרפאה ובכך גם ליצירת חווית המתנה מיטבית זכה בהאקאתון הראשון (הודעת מכבי)

הודעת שירותי בריאות מכבי

האקאתון ראשון מסוגו, המשותף לאקסלרטור החדשנות Handzone של HIT מכון הטכנולוגי חולון ולמכון קאהן-סגול-מכבי למחקר וחדשנות, הסתיים ביום רביעי האחרון, עם קבוצת זוכים שמשכו את העניין הרב בקרב המנטורים והשופטים:

ארבעת משתתפים הזוכים הם סיגל גרין ,דיקלה חורש, עטרה חדג’גואלכס קרסנוב מקבוצת Just In Time שהציגה שירות הזמנת תור מרחוק לשירותי מעבדה ואחיות, באופן שמאפשר עבור כל מטופל לקבוע תור בזמן ובמקום האופטימלי שלו לפי מופע התור הנוכחי בסניפים.

והפרס: הזדמנות להיפגש עם נציגי חממת החדשנות של מכבי EHealth Ventures, כדי לבחון את המשך פיתוח הרעיון ובכלל זה בחינת אפשרות להשקעה של עד שלושה מיליון ש?ח מטעמה של החממה.

ההאקאתון, שכותרתו “יצירת חווית שירות עתידית במרכזי מכבי”, נמשך 12 שעות והשתתפו בו כ – 50 מפתחים, בעלי רקע מגוון בתחומי הבריאות, חוויית הלקוח, עיצוב והנדסה. הם הציגו פיתוחים חדשניים ומתקדמים עבור עולמות חווית השירות בדגש על התמצאות והמתנה, מרגע כניסת החבר למרכז מכבי ועד הרגע שהוא מתקבל אצל נותן הטיפול.

תשע קבוצות העלו למעלה מ 30 רעיונות במהלך היום, מתוכם נבחרו להצגה תשע שהיו ברמת חשיבה ויישום גבוהים מאוד.

את ההאקאתון ניהל נועם קולמן, הנימנה עם סגל המכון, מחברת Context-TLV יחד עם שותפו יותם בורשטיין. נועם, בוגר מצטיין מ- HIT וכיום שצבר ניסיון רב בחו”ל ומי שאותר בתום לימודיו על ידי האמן רון ארד, אצלו עבד בסטודיו בלונדון

מומחי מכבי ו- HIT ששימשו כמנטורים, הינחו את המפתחים, וועדת שיפוט משותפת בחרה את הזוכים אשר יקבלו את ההזדמנות להפוך את הפיתוח שלהם לכדי שירות  או מוצר במכבי.

עם השופטים נימנו גידי לשץ ראש היחידה לחדשנות בשירות ותפעול במכבי שירותי בריאות, ד?ר רפאל ברכאן ראש רשות המחקר, הפיתוח וקשרי החוץ ב- HIT, ואחרים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה