e-Med הודעות

על פעילות התוכן ומדיניות הפרסום השיווקי באתר

בשנים האחרונות תגברנו את מחלקת החדשות הרפואיות שלנו וכעת מועסקי ב"דסק החדשות" שלנו 6 מידענים רפואיים (סטאג'רים וסטודנטים לרפואה) המזרימים עשרות ידיעות ועדכונים חדשים מידי יום, ב-45 מדורי ההתמחות הפעילים כיום באתר.
זאת בנוסף לצוות עורכי מאמרי המערכת של למעלה מ-45 אנשי רפואה מובילים המבצעים מס' סקירות מערכת מידי חודש.
כמו כן, אנו ממשיכים במשנה מרץ לכסות את האירועים והכינוסים המקצועיים המתקיימים, ובחודשים האחרונים כיסינו כמה עשרות כאלה, אשר מוצגים באתר בשיטת מולטימדיה מלאה המשלבת הקלטה/וידאו עם שקפי ההרצאה. הוסף לכך גם כתבות מיוחדות כולל כתבות תחקיר ( בלעדיות הנערכות ומוצגות והתוצאה היא שכל מגוון הפעילויות הללו נשאו פרי ובשורה התחתונה - ה"רייטינג", היינו כניסות לאתר ממשיך לצמוח  . מס' הביקורים החודשיים לאתר עומד כיום על כ- 60,000, מס' המנויים חצה את קו ה-30,000 .
להלן נתוני ביקורים כפי שנקלטו ע"י  Google Analytics בחודש מרץ 2011:

מגמה חשובה וחיובית נוספת היא חיזוק ההכרה של המימסד הרפואי ב-e-Med . הכרה זו באה לידי ביטוי במס' מישורים:
- איגודים: יותר ויותר איגודים מקצועיים בוחרים לשלב את דף הבית/אתר במסגרת e-Med ולנצל את הנגישות והזמינות הגבוהה של האתר לצרכיהם. אתרי בית כאלה קיימים ונמצאים באתר ונכללים בהם: גריאטריה,  קרדיולוגיה (כולל התערבותית),גסטרואנטרולוגיה, כאב,  טרשת עורקים, אנדוקרינולוגיה, פנימית, אלרגיה, ריאות, נוירולוגיה, רדיולוגיה, החברה ליתר לחץ דם, נפרולוגיה, כירורגיה לב , כירורגיה כללית.
.
- קופות החולים מכירות בערך המקצועי החשוב של e-Med וב-2 קופות קטעי חדשות ומאמרים של e-Med כבר מוצגים עם הפניות באתרי האינטרהנט הפנימיים של קופות, ובשאר הקופות הנושא בבדיקה ותהליך.
-  המועצה המדעית של הר"י מזכה בנקודות השתלמות רופאים העונים על שאלות ההשתלמות במסגרת סקירות הג'ורנאל קלאב.
- רוקחים - נפתח גם ג'ורנאל (מוקלט ואינטרנטי) לרוקחים  בשיתוף עם הסתדרות הרוקחים.
 
יש לציין שכיום שירותים שונים (מאמרי הג'ורנאל, Epocrates) המוצעים למנויי e-Med הם בתשלום חד פעמי או במסגרת מנוי קבוע .
 
שירות חדש החל מספטמבר 2009 למנויי הג'ורנאל קלאב יאפשר שימוש חופשי ללא עלות במערכת ה-epocrates on line , אחד ממאגרי המידע המתקדמים והחשובים בעולם הרפואי הכולל מידע תרופתי מקצועי מגוון, אינדקס מחלות ובדיקות, מחשבונים רפואיים ועוד.
 
לאלו מכם השוקלים גם העברת הודעות מקצועיות או שיווקיות באמצעות האתר כדאי לציין שהיענות המנויים לאפשרות רכישת המנוי היא גבוהה יחסית. לקמפיין שלנו לרופאים דרך האתר, שהחל לאחרונה הגיבו כבר מאות רופאים , דבר המלמד על האפקטיביות של חשיפה והעברת מסרים שיווקיים ומקצועיים באמצעות האתר... אגב , לנציגי התעשייה, שזקוקה מפעם לפעם לחידושים במתן הטבות ותמיכה בקבוצות רופאים שונות, סיבסוד המנוי המשודרג ל-e-Med יכול להיות אטרקטיבי ואפקטיבי ולהתקבל בהערכה ע"י ציבור הרופאים.
 
כמה מילים על מדיניות הפרסום המסחרי באתר:
  • ראשית יש הפרדה מוחלטת בין הכללת תכנים מקצועיים לבין שיקולים מסחריים. ידיעה חדשותית או סיכום מאמר יכללו אך ורק על בסיס שיקול מקצועי טהור של טובת המנויים.
  • עם זאת, ייתכנו מקרים בהם חברה מסחרית תנסה לנצל פרסום מחקר או מידע באתר לצורך שימוש שיווקי ע"י הצבת מודעה בגוף המאמר, יצירת קישור ממנו לאתר החברה וכד', דבר שנראה לנו תקין ואתי.
  • מכיוון שמרבית הכנסתנו מבוססת על הפרסומים המסחריים, עלינו להשתדל לגרום לכך שפרסומים אלה יהיו בזמינות ועם נוכחות גבוהה באתר. לכן, מפעם לפעם, אתם ודאי נתקלים בבאנרים "קופצים" וכד'. למדנו מנסיוננו שלולא ביצוע פעולות אלה, החשיפה למידע (בדרך כלל חשוב , מקצועי, עדכני ומשכיל) שמנסות החברות המסחריות להעביר אליכם, אינו נחשף מספיק. אנו יודעים שלעיתים ה"הקפצות" הללו גורמות לאי נוחות או טרחה, אך מקווים שתקבלו זאת בהבנה (כשם שכולנו התרגלנו שבערוצים המסחריים בטלויזיה נקטעות התוכניות מידי פעם לשידור פירסומות...).
 
כמה הערות ובקשות למנויינו הרופאים ואנשי מקצועות הרפואה האחרים :

כידוע לך, מקור המימון המרכזי של הפעלת האתר ופיתוחו הוא פרסומות חברות התרופות והציוד הרפואי. כמי שאנו מקווים שחשוב לו לראות את האתר ממשיך להתקיים ולהתפתח, רצינו להעביר את המסר הבא:

גם לך, מנוי e-Med המשתמש באתר לצורך התעדכנות מקצועית יכולה להיות השפעה חיובית על הרחבת השימוש באתר ככלי תקשורת שיווקית ! כך גם תעזור לנו להמשיך לפתח ולהרחיב את שירותי האתר, וגם תשפר את התקשורת שלך מול הספקים השונים של מוצרים ושירותים רפואיים:

- הכנס לביקורים יזומים לאתרי המוצרים ואף השתמש בהם לצורך שאלת שאלות, הפניית בקשות, מענה על שאלוני משוב  וכד'. כך תהנה מעדכוני מידע, מענה מהיר ויעיל לשאלות ובקשות.

- במגעיך עם נציגי החברות השונות, עודד והמלץ להם לעשות שימוש באתר כפלטורמה להצגת מידע רפואי מקצועי וחשוב.

- עודד את נציגי החברות למקם ולהפיץ את עלוני התרופות שלהם באמצעות מאגר התרופות כדי להבטיח זמינות מלאה של מידע רישומי חשוב.



תגובות:

1. לאן נעלם אתר הג'ורנאל קלוב?

2. תגובת המערכת - נשמח לקבל

3. כדאי אולי גם להוסיף מאמרות פאצ' אדמס

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<