OneLayer תשתף פעולה עם נוקיה וסלקום לאספקת אבטחת רשת 5G פרטית לשני בתי חולים מובילים בישראל

פלטפורמת האבטחה של OneLayer תגן מפני מתקפות סייבר על מאות עגלות רפואיות ממוחשבות, מיטות חולים ומכשור רפואי המחוברים באמצעות רשתות סלולריות.

תל אביב, ישראל 12 ביולי 2022 –  OneLayer, המובילה באבטחת רשתות LTE/5G פרטיות לארגונים, הודיעה היום כי תפרוס את פלטפורמת האבטחה שלה לרשתות 5G סלולריות פרטיות בשני בתי חולים בישראל – המרכז הרפואי לגליל בנהריה ובית החולים ע”ש ברוך פדה בפוריה. הרשתות יתבססו על המכשור של חברת נוקיה ויותקנו על ידי סלקום ומדיגייט (קלארוטי) בתמיכת רשות החדשנות ומשרד התקשורת.

לאחרונה חלה עלייה בבתי חולים וארגונים המשתמשים בתשתיות תקשורת סלולריות פרטיות בטכנולוגיית LTE/5G. רשתות סלולריות דורשות פתרון אבטחה חדש לחלוטין, כזה שיכול למפות את המכשירים המחוברים בין פרוטוקולים סלולריים לעולם המבוסס על כתובות IP. הטעמת הטכנולוגיה תאפשר לארגונים להנות מיכולות נראות של נכסיהן, פילוח מבוסס הקשר המאפשר לאבטח אלפי מכשירי OT ו-IoT בהם הם משתמשים. הטכנולוגיה של OneLayer מבטיחה לארגונים יכולות תקשורת מאובטחת מבוססת על רשתות הסלולר ופרוטוקולי ה-IP, וכן הטמעה של אבטחת חומת אש, ובקרת גישה לרשת (NAC) בתוך הרשתות הסלולאריות הפרטיות שלהם. על ידי שימוש בטכנולוגיה של OneLayer, חברות וארגונים יכולים ליהנות גם מנראות מלאה של המכשירים שלהם המחוברים לרשת הסלולרית, דבר המאפשר להם לזהות חריגות ואי הלימה, ולנקוט בפעולות שונות כדי להגן על עצמם מפני איומים.

פרויקט ההטמעה יבוצע בשני בתי החולים במודלים שונים, הראשון בפריסה מקומית (On-Prem) והשני בטכנולוגיית Edge Cloud Slicing (אחת ההתקנות הראשונות בעולם לטכנולוגיה זו) – ארכיטקטורה המבוססת על סביבת רשת מסוג 5G המפרידה בין ניהול הרשת ע”י סלקום ושמירה על המידע הארגוני במרחב בית החולים. OneLayer תומכת במודל הפריסה המתקדם הזה, ומשתפת פעולה עם החברות נוקיה וסלקום, יחד הן מדגימות כיצד ניתן לאפשר אבטחה מתקדמת וניהול מקצה לקצה בתוך סביבת Edge Cloud Slicing.

נוסף על האינטגרציה הסלולרית, OneLayer תטמיע ביחד עם מדיגייט את אבטחת הרשת כדי לאפשר ראות מלאה של מכשירי ה- IoT/OT ברשת הרפואית ועם Cisco Identity Service Engine (ISE) NAC כדי לאפשר מדיניות אחידה בכל הארגון עבור כל המכשירים ברשת התפעול הטכנולוגית (OT).

“עם פריסת רשת ה-5G הפרטית ופלטפורמת האבטחה של OneLayer, בית החולים יוכל לחבר את המכשירים שלו בצורה מאובטחת מבלי להתפשר על מהירות, נתוני מטופל או אבטחת בריאות”, אמר דני זוהר, CTO במשרד הבריאות. “ניהול רכיבי הקצה ויכולת ההפרדה ביניהם ע”פ סוג המכשיר שמספקת OneLayer יאפשרו את היכולת לחבר סוגים שונים של ציוד באותה רשת – דרישה בסיסית לבתי חולים ככל שהם מחוברים יותר ויותר.”

“מתן גישת אבטחה ברמה ארגונית היא חלק מכריע בפריסת רשת סלולרית פרטית. שני הצרכים העיקריים הם ניהול נכסי ה-IoT ואכיפת מדיניות השימוש שלהם”, אמר דייב מור, מנכ”ל ומייסד שותף ב- OneLayer. “עם OneLayer, ארגונים ובתי חולים יכולים לשמור על תקני האבטחה שלהם אפילו ברשתות הסלולריות הפרטיות שלהם, ולהבטיח שכל המכשירים והמכונות הרפואיים מוגנים.”

על אודות OneLayer

OneLayer מספקת אבטחה ארגונית לרשתות LTE/5G פרטיות. פלטפורמת החברה לאבטחת ה- IoT ניתנות להטמעה ברשתות סלולריות פרטיות כדי לספק ראות לרכיבים ולהגן על הארגונים טוב יותר מפני התקפות. החברה נוסדה על ידי מומחי אבטחת סייבר עם הבנה עמוקה הן בפרוטוקולים הסלולריים והן בצרכי אבטחת IoT, ובוגרים מיחידות המודיעין 8200 ו-81 של צה”ל. OneLayer מגובה על ידי יועצים מובילים בתעשייה ומשתפת פעולה עם מומחים הן בתחום אבטחת הסייבר והן בתעשיית הטלקום. למידע נוסף על OneLayer, לחצו כאן בבקשה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה