ד”ר דניאלה כץ מונתה לאחראית תחום סרקומות באגף האונקולוגי במרכז הרפואי שערי צדק

דניאלה כץ סרקומה שערי צדק

הודעת שערי צדק

לקראת פתיחתו הקרובה של המרכז הרדיותרפי החדש במרכז הרפואי שערי צדק, נבחרת המומחים בשערי צדק ממשיכה להתרחב:

ד”ר דניאלה כץ מומחית בעלת שם בינלאומי בגידולים הנדירים ביותר – מונתה לאחראית תחום סרקומות באגף האונקולוגי במרכז הרפואי שערי צדק

ד”ר כץ 52, נשואה ואם לשלושה, מתגוררת בירושלים. ד”ר כץ בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, התמחתה ברפואה פנימית במרכז הרפואי שערי צדק, סיימה התמחות באונקולוגיה ורדיותרפיה בבית חולים הדסה. במסגרת פעילותה לקידום התחום בארץ מובילה שיתופי פעולה הדוקים עם מומחי סרקומה מקבילים בחו”ל, והשתלמה במרכז הרפואי המוביל בעולם לסרטן, MD Anderson ביוסטון, טקסס.

ד”ר כץ הנה מומחית בעלת שם בינלאומי בתחומה ובעלת ניסיון של כ-15 שנים בטיפול בסרקומה מהמוסדות הרפואיים המובילים בארץ ובעולם. ד”ר כץ שימשה כמנהלת המכון האונקולוגי במרכז הרפואי ברזילי, שימשה כאחראית תחום סרקומות, בבית חולים הדסה, וכמנהלת שרות ממאירויות שד וסרקומה במרכז הרפואי אסף הרופא.

למעלה מעשר שנים ד”ר כץ משמשת כמנהלת פורום סרקומה, באתר האגודה למלחמה בסרטן; ד”ר כץ הנה כחברה בוועדה המדעית של ה ESMO (European Society Medical Oncology), בוועדה המרכזית לניסויים קליניים רב מרכזיים ובוועדה העליונה המייעצת למשרד הבריאות בתחום ניסויים קליניים בבני אדם.

ד”ר כץ: “כאונקולוגים אנחנו צריכים לעמוד לצד המטופלים ובני משפחותיהם ולטפל בהם בחמלה ורגישות מרביים. אני מאמינה שהתפקיד של האונקולוג הוא להשתמש בכל הניסיון, הידע והכלים שרכש כדי להקל על המטופל ועדין להשיג את התוצאות הכי טובות עבורו. בעיניי, הסיפוק הכי גדול כאונקולוגית הוא לבשר בשורות טובות.

“גידולים מסוג סרקומה הם יחסית נדירים, ויחד עם זאת מופיעים בכל איבר בגוף ובכל גיל. לכל סרקומה המאפיינים שלה ומחקרים מהשנים האחרונות לימדו אותנו שאין טיפול אחד יעיל עבור כל הסרקומות כולן. בשלב הראשון אחרי אבחון סוג הסרקומה, יש לבחור את הטיפול היעיל ביותר. אבל כאן לא מסתיים התפקיד של האונקולוג, כל מטופל מגיב אחרת לטיפולים. תפקיד האונקולוג להשתמש בכל הידע והניסיון שלו, כדי שהטיפול יינתן במינון ובתדירות היעילים ביותר עבור סוג הסרקומה, ובהמשך, כשמגיעות תוצאות ה- CT וה- MRI לא להסס ולהמשיך ולשנות את הטיפולים כשהמטרה היא להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

מכאן, החשיבות שהטיפול יעשה ע”י אונקולוג מנוסה שמטפל בחולי סרקומה כשיגרה יחד עם מעטפת מומחים שמכירים את המחלה והטיפול בה. חשיבה משותפת של צוות המומחים עם האונקולוג מטייבת את הליך קבלת ההחלטות הטיפוליות, ומאפשרת להשיג את התוצאות הטובות ביותר”.

פרופ’ פלד: ” מערך הסרטן בשערי צדק מתרחב וגדל עם מומחי התוכן הטובים ביותר, אשר נבחרים בקפידה מתוך כוונה לשמר את רוח המקום הנעימה, המקצועית והמעניקה. פתיחת מכון הקרינה, כמו גם הכנסת טכנולוגיות מולקולריות חדשניות לבית החולים, מאפשרים מענה כוללני, מקיף ומהיר לכלל הציבור המגיע בפתחנו. אנו מתרגשים בכל בוקר מחדש ושמחים לקראת תקופה כה מרעננת לה זוכה מרכז רפואי פעם בעשרות שנים”.

קרדיט צילום: שערי צדק.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה