Dental and Oral disorders

ד”ר מאיה רוזנפלד נבחרה לתפקיד יו”ר איגוד רפואת שיניים לילדים בישראל

ד”ר רוזנפלד תחליף את ד”ר הדס כץ שגיא, שכיהנה כיו”ר האיגוד משנת 2015

ד”ר מאיה רוזנפלד נבחרה לאחרונה לתפקיד יו”ר איגוד רפואת השיניים בישראל והיא מחליפה כעת
את ד”ר הדס כץ שגיא שכיהנה כיו”ר האיגוד משנת 2015.

ד”ר מאיה רוזנפלד (41) היא בעלת תואר DMD. בשנת 2003 סיימה את לימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית בירושלים, והתמחתה ברפואת שיניים לילדים. ד”ר רוזנפלד משמשת כמומחית לרפואת שיניים לילדים. כמו כן משמשת כרופאה בבית חולים שניים בטיפול בטשטוש ובהרדמה כללית בילדים בעלי מחלות ססטמיות ובילדים שאינם מסוגלים לטפל במסגרת מרפאה רגילה מפאת גילם הצעיר. מעורבת בביצוע בדיקות וטיפול בילדי פליטים בהתנדבות דרך אלפא אומגה ועמותת אליפלט.

תחום רפואת השיניים לילדים הינו אחד התחומים החשובים ביותר במקצוע רפואת השיניים, אם לא החשוב ביותר אנחנו, רופאי השיניים לילדים, הראשונים שפוגשים את הילד כמטופל. בידינו האפשרות ללמד אותו ואת הוריו את הכלים להרגלים נכונים של שמירה על גהות הפה והשיניים, לדאוג למתן טיפול א-טראומתי ולא כואב, לחנך אותו ואת משפחתו לביקורים קבועים במרפאה על מנת למנוע התפתחות עששת בשיניים הנשירות ולאחר מכן בקבועות.
תחום רפואת שיניים לילדים אינו מורכב מטיפול בשיניים גרידא. אנו רואים את הילד ולא את השן הבודדת ושמים למול עינינו את המניעה כמטרה ולא את הטיפול.
שיניים נשירות אינן מסיימות להתחלף בגיל 6, אלא סביב גיל 12, והכלים שהילד מקבל כמטופל צעיר ילוו אותו עד לבגרות ובתקווה לחיים שלמים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה