Digital Marketing

עדכונים לתעשייה הרפואיתעל אפשרויות תקשורת שיווקית חדשה באי-מד: יולי 2005

ראשית, אנו שמחים לשתף אותכם בתוצאות של סקר שערכנו בימים האחרונים (102 מנויים נענו לסקר)  בין הגולשים ממנו עולה כי למעלה מ-90% מוצאים את האתר איכותי, עדכני ונוח לשימוש. זהו נתון חשוב שכן מעבר לנתונים הסטטיסטים שאנו מפרסמים לכלל התעשייה והגולשים (ראו עדכונים ממאי 2005), הנתון האיכותי המלמד על ההערכה של המנויים לאיכויות ונוחיות האתר צריך להיות גם הוא לדעתנו גורם חשוב בשיקולים של כל מנהל שיווק ומוצר באשר לאופן השימוש השיווקי באתר אי-מד.

מדד נוסף המלמד לדעתנו על ההערכה המקצועית הגבוהה של הקהיליה הרפואית לאי-מד הוא ההסדר שבוצע עם הספריה הרפואית הלאומית של אונ’ ירושליים המשרתת גם את כל צוות הדסה, לפיו כל הסגל נהנה מגישה חופשית למאמרי הג’ורנאל קלאב והשירותים הנוספים הניתנים למנויים אלה, כשהתשלום מבוצע ישירות ובמרוכז ע”י הנהלת המוסד. אנו שמחים לציין שאנו מתחילים בימים אלה פיילוט במתכונת דומה גם במרכזים הרפואים שיבא ורבין. הסדרים אלה יתרמו רבות להיקף ותדירות השימוש האיכותי ההולך וגודל באתר.

מכל מקום, רצינו להדגיש בפניכם מס’ ערוצי תקשורת שיווקית נוספים שאנו מוצאים אותם יעילים, “חכמים” ומקצועיים במיוחד:

  • דיון מומחים סביב שולחן עגול: זהו פרוייקט חדש התחלנו בו החודש שבו מידי תכנית אנו מקיימים שיחה מצולמת בודיאו עם מומחים מובילים בתחומם. דיונים אלה הינם בחסות בלתי תלויה של חברות מסחריות אשר התועלת שהן מפיקות הינה בעיקר מעצם קיומו של הדיון והנושאים המועלים בו. אתם מוזמנים לצפות בדיון הראשון בנושא יתר לחץ דם ולהתרשם באופן בלתי אמצעי.

  • פירסום ממוקד – הרעיון דומה – מצמידים לידיעה חדשותית או כתבה באתר מודעה רלבנטית של התכשיר המתאים. על הרעיון הזה גוגל הפכה להיות חברת האינטרנט המובילה בעולם…ולכם כמשווקי תרופות וטכנולוגיות יש אפשרות לעשות זאת מול קהל היעד הרלבנטי…הנה למשל מס’ דוגמאות עדכניות:

  •      3.  אינדקס חברות רפואיות מובילות- כדי לסייע לחברות להגביר את החשיפה והנגישות הכללית שלהם הן לקהל הרופאים והן לקהל הרחב החלנו בפיתוח אינדקס חברות רפואיות מובילות.  אנו מציעים לכם להיות בין החברות הראשונות השותפות לאינדקס ולהשתתף בהשקה הקרובה שלו.

         4. ג’מפלאשים – שימו לב שבהדרגה הפרסומות ה”מתפרצות” עוברות מסגנון של “פופ-אפ” (חלון נפתח) ל”ג’מפלאש” (אנימציה המתפרצת למסך באופן קריאטיבי). יתרון הג’מפלאש הוא בהיותו מעניין יותר, מעצבן פחות…ואפקטיבי יותר בהעברת המסר, מה גם שסגירתו או חסימתו בעיתיים יותר…שילוב של רעיון קריאטיבי ומסר שיווקי יכולים להוות כלי תקשורתי שיווקי-רפואי מצויין. 

    5. אתרי איגודים רפואיים – לפני כשנה וחצי קיבלנו החלטה להתחיל לעבוד עם איגודים רפואיים, היינו, לנהל עבורם את אתרי האיגוד, בפורמט משולב עם אי-מד. הגישה הייחודית שאנו מציעים לאיגודים היא שילוב של התכנים החדשותיים והמקצועיים כפי שמופיעים במדורים הרלבנטיים באי-מד בניהול ישיר של מערכת אי-מד, ובנוסף, יצירת אתר איגוד המהווה פלטופרמה לתקשורת בין האיגוד לחבריו, לקהלים נוספים של רופאים ובעיקר לביצוע פרוייקטים חינוכיים חשובים לאיגוד. במתכונת זו פחות או יותר אנו עובדים כיום עם האיגודים: קרדיולוגיה, נוירולוגיה, אלרגיה, גריאטריה, כאב, רדיולוגיה, גסטרואנטרולוגיה וחקר הכבד, ונאונטולוגיה. לחברות הרפואיות ניתנת האפשרות לנצל את הפעילות באתרי האיגודים הללו, אם על בסיס פרסום קבוע ואם על בסיס תמיכה בפרוייקטים חינוכיים כמו תיעוד השתלמויות וקורסים, סיקור כנסים, הצגות קליניות במחלקות וכד’, להשיג חשיפה איכותית וממוקדת נוספת.

    לסיכום – האפשרויות רבות, הקהל שלכם נמצא באתר , וכל שנותר הוא לעשות שימוש בכלים הקיימים והמגוונים כדי להפיק מקסימום תועלת ביעילות שיווקית מירבית. אנחנו כאן, לשירותכם ולייעוץ מקצועי באשר לניצול האפשרויות הקיימות.

    0 תגובות

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגישו חופשי לתרום!

    כתיבת תגובה

    מידע נוסף לעיונך

    כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה