Digital Marketing

סאנופי ו-Boehringer Ingelheim לקראת חילוף עסקים בשווי 11.4 מיליארד אירו: סאנופי תרכוש את מוצרי הצריכה בתחום הבריאות של BI ותמכור לה את החטיבה הוטרינרית

מקור הידיעה: סאנופי ו-BI

סאנופי ו-Boehringer Ingelheim הודיעו היום כי החברות נכנסו למשא ומתן בלעדי בנושא חילוף עסקים. העסקה המוצעת תורכב מהחלפת היחידה העסקית של סאנופי בתחום בריאות בעלי-החיים (Merial) ששוויה 11.4 מיליארד אירו עם פעילות מוצרי הצריכה בתחום הבריאות (CHC) של חברת Boehringer Ingelheim ששוויה 6.7 מיליארד אירו. פעילותה של Boehringer Ingelheim במוצרי הצריכה בתחום הבריאות בסין תוחרג מהעסקה. העסקה עתידה לכלול גם תשלום מזומן ברוטו מ-Boehringer Ingelheim לסאנופי בסך 4.7 מיליארד אירו.

העסקה תאפשר לסאנופי להפוך לשחקנית מובילה בשוק מוצרי הצריכה בתחום הבריאות, עם מכירות צפויות הנאמדות ב-5.1 מיליארד אירו ב-2015 ונתח שוק כלל-עולמי המתקרב ל-4.6%.1 המכירות של מוצרי הצריכה בתחום הבריאות של Boehringer Ingelheim (לא כולל סין) נאמדות בסך 1.6 מיליארד אירו ב-2015 ומשלימות בצורה טובה את פעילותה של סאנופי בתחום זה, הן מבחינת המוצרים והן מבחינת הפריסה הגיאוגרפית. פעילות מוצרי הצריכה של Boehringer Ingelheim תשפר את מעמדה של סאנופי בגרמניה וביפן, בהן יש לסאנופי נוכחות מצומצמת במגזר זה, ותרחיב את נוכחותה בקטגוריות המועדפות שלה. סאנופי תקבל גישה למותגים איקוניים של תכשירים נגד עוויתות (Antispasmodics), תכשירים למערכת העיכול (Gastrointestinal), ויטמינים, מינרלים ותוספים (VMS), ומשככי כאבים (Analgesics), ותשיג מסה קריטית בהיצע תכשירים לשיעול וצינון (Cough & Cold). סאנופי גם תרחיב את עסקיה משמעותית במגזר מוצרי הצריכה בתחום הבריאות בארה”ב, אירופה, אמריקה הלטינית ואירו-אסיה, מה שיקנה לה מעמד מוביל במדינות חשובות ו/או בקטגוריות מוצרים מרכזיות. 

תעשיית בריאות בעלי-חיים היא תעשייה אטרקטיבית מאוד מבחינת חדשנות, פוטנציאל צמיחה ורווחיות. איחוד הכוחות המשלימים של Merial ושל Boehringer Ingelheim יצור את השחקנית השנייה בגודלה בשוק בריאות בעלי-החיים עם מכירות הנאמדות ב-3.8 מיליארד דולר ב-2015 ויכולת להתחרות על ההובלה בשוק הגלובלי. הצירוף של תיקי המוצרים והפלטפורמות הטכנולוגיות בתחומים של נוגדי טפילים, חיסונים ומוצרי פרמצבטיקה מיוחדים יציב את החברה המשולבת במגזרי הצמיחה הצומחים ביותר בתעשייה. תיקי המוצרים למגוון המינים של בעלי-החיים משלימים היטב זה את זה, לאור מומחיותה של Merial בחיות מחמד ועופות מצד אחד ומומחיותה של ברינגר אינגלהיים בחזירים מצד שני.

“בכניסתנו למשא ומתן בלעדי עם Boehringer Ingelheim פעלנו במהירות כדי לממש את אחד היעדים האסטרטגיים העיקריים של מפת הדרכים שלנו ל-2020, והוא ביסוס מעמדנו התחרותי בתחומים שבהם נוכל להשיג מנהיגות. עסקה זו תאפשר לסאנופי להפוך למובילה עולמית בשוק האטרקטיבי של תרופות ללא מרשם ותביא עמה לעסקה תיק מוצרים משלים הכולל מותגים מוכרים מאוד, כדי לאפשר יצירת ערך בטווח הבינוני והארוך”, אמר אוליביה ברנדיקור, M.D., מנכ”ל סאנופי. “אני סמוך ובטוח ש-Boehringer Ingelheim תאפשר ל-Merial לבטא ולפתח את מלוא הפוטנציאל שלה בשוק האטרקטיבי אך תחרותי של בריאות בעלי-החיים.”

גרמניה תהפוך למרכז חשוב בפעילותה של סאנופי במוצרי צריכה בתחום הבריאות, בפרט בקטגוריות של תכשירים למערכת העיכול ותכשירי שיעול וצינון, ופעילות זו תרוויח מהיכולות המרשימות של צוותי Boehringer Ingelheim. סאנופי תקדיש תשומת לב מיוחדת לנושאים חברתיים וכן לשימור מיומנויות ועובדים.

“העדיפות האסטרטגית של Boehringer Ingelheim היא להתמקד בתחומי המומחיות העיקריים ובעסקי הליבה של החברה שכבר התבססו בקנה מידה גלובלי, או היכן שהמסלול לקנה מידה גלובלי הוא ניתן להשגה ונקבע שיש לתת לו קדימות גבוהה מתוך ההזדמנויות שמציע סל המוצרים של Boehringer Ingelheim,” אמר פרופ’ אנדראס בארנר, יו”ר הדירקטוריון של Boehringer Ingelheim. “פעילותה של Boehringer Ingelheim בבריאות בעלי-חיים מחויבת ותמשיך במחויבותה להביא פתרונות חדשים, המבוססים על פיתוח חדשני, לווטרינרים ולבעליהם של חיות מחמד. העסק המשולב שלנו בתחום בריאות בעלי-החיים יהיה ערוך ומוכן לצמיחה ולנטילת ההובלה הגלובלית בתחום. אין לי ספק שסאנופי תאפשר לעסקינו במוצרי הצריכה בתחום הבריאות לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם, בתמיכת הצוותים המקצועיים והמסורים מאד שלנו.”

ליון תהיה מרכז תפעולי חשוב בפעילותה של Boehringer Ingelheim בתחום בריאות בעלי-החיים. Boehringer Ingelheim תתחייב להשאיר את הפעולות העסקיות, המו”פ ומרכזי הייצור בצרפת. מאחר שהשוק בארה”ב הוא חלק חשוב מעסקיה של Merial, Boehringer Ingelheim תקדיש תשומת לב מיוחדת לשמירה על המומנטום בפעולות בארה”ב. Boehringer Ingelheim תקדיש תשומת לב מיוחדת לנושאים חברתיים וכן לרגישויות לגבי שימור מיומנויות ועובדים.

החתימה על ההסכמים הסופיים צפויה להתקיים בחודשים הקרובים לאחר התייעצויות עם הגופים הרלוונטיים. כעת, מטרתן של Boehringer Ingelheim וסאנופי היא לסגור את העסקה המוצעת ברבעון הרביעי של 2016, בכפוף לאישורים הרגולטוריים המתאימים.

בכוונתה של סאנופי להשתמש בחלק מהתקבולים נטו מהעסקה כדי לבצע רכש חוזר של מניות. בהתחשב בתוצאות הצפויות של מגזר מוצרי הצריכה בתחום הבריאות, הרכש החוזר של המניות והסינרגיות הפוטנציאליות, העסקה הכוללת צפויה להראות השפעה ניטראלית על הרווח למניה
ב-2017, ולעלות בהדרגה בשנים הבאות.

אודות פעילותה של Boehringer Ingelheim במוצרי צריכה בתחום הבריאות

הפעילות של Boehringer Ingelheim במגזר מוצרי הצריכה בתחום הבריאות היא השמינית בגודלה במגזר זה בעולם. המכירות של Boehringer Ingelheim בתחום זה עמדו על 1.4 מיליארד אירו ב-2014, ותרמו 11% למכירות נטו של החברה. Boehringer Ingelheim שמה לה למטרה ליצור ולקדם פתרונות מעוררי השראה ובני קיימא, שיביאו לפיתוח יעיל של מותגים גלובליים אמינים ומחויבים לצרכנים. המותגים המובילים של Boehringer Ingelheim במגזר מוצרי הצריכה בתחום הבריאות הם: תכשיר נגד עוויתות Buscopan® (מכירות ב-2014 בסך 219 מיליון אירו; בעיקר נמכר באירופה ואמריקה הלטינית), תכשיר משלשל Dulcolax® (מכירות ב-2014 בסך 204 מיליון אירו; נמכר ביותר מ-40 מדינות עם נוכחות חזקה בארה”ב), מולטי-ויטמינים Pharmaton® (מכירות ב-2014 בסך 133 מיליון אירו, כשרוב המכירות היו באמריקה הלטינית), טיפולים לשיעול Mucosolvan® (מכירות ב-2014 בסך 165 מיליון אירו, בעיקר בסין, גרמניה ורוסיה) ו-Bisolvon® (מכירות ב-2014 בסך 101 מיליון אירו; המדינות העיקריות הן ספרד ואיטליה) וטיפול לצינון Mucoangin®/Lysopaine® (מכירות ב-2014 בסך 48 מיליון אירו).

אודות הפעילויות של סאנופי במוצרי צריכה בתחום הבריאות

המכירות של סאנופי במוצרי צריכה בתחום הבריאות הסתכמו ב-3.3 מיליארד אירו ב-2014. המותגים המובילים של סאנופי במגזר מוצרי הצריכה בתחום הבריאות הם מוצרי האלרגיה Allegra® (מכירות ב-2014 בסך 350 מיליון אירו) ו-Nasacort® (מכירות ב-2014 בסך 114 מיליון אירו), משככי הכאבים Doliprane® (מכירות ב-2014 בסך 310 מיליון אירו), No-Spa® (מכירות ב-2014 בסך 109 מיליון אירו) ו-Dorflex® (מכירות ב-2014 בסך 90 מיליון אירו), מוצרים מסייעים למערכת העיכול Essentiale® (מכירות ב-2014 בסך 235 מיליון אירו), Enterogermina® (מכירות ב-2014 בסך 156 מיליון אירו) ו-Maalox® (מכירות ב-2014 בסך 98 מיליון אירו), Lactacy – מוצר היגיינה נשית (מכירות ב-2014 בסך 104 מיליון אירו), והוויטמינים, מינרלים ותוספים מסדרת Magné B6® (מכירות ב-2014 בסך 88 מיליון אירו). בשנת 2014, 52.6% מהמכירות של מוצרי צריכה בתחום הבריאות הגיעו משווקים מתפתחים, 21.2% מארה”ב, ו-20.3% ממערב אירופה.

עסקים משולבים כלל-עולמיים של סאנופי ו-Boehringer Ingelheim

קטגוריות מועדפות (פרו פורמה)

מקור: Nicholas Hall & Company, FY 2014
































קטגוריות גלובליות


גודל המגזר במיליארדי אירו


סאנופי + מוצרי הצריכה בתחום הבריאות (BI CHC)


טיפול בכאבים


13.2


מס’ 2


פתרונות לאלרגיה


3.1


מס’ 3


טיפול בשיעול וצינון


17.2


מס’ 6


היגיינה נשית


0.8


מס’ 1


בריאות העיכול


14.4


מס’ 1


ויטמינים מינרלים ותוספים


27.6


מס’ 3


אודות Merial

Merial היא חברה חדשנית, מובילה עולמית בתחום הווטרינריה, המספקת מגוון מקיף של מוצרים לשיפור בריאותם ורווחתם של מגוון רחב של בעלי-חיים. Merial מעסיקה 6,600 עובדים ופועלת ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, ובשנת 2015 מכירותיה צפויות להסתכם ב-2.5 מיליארד אירו.

לחברת Merial שלושה תחומי פעילות עיקריים: חיות מחמד, חיות משק, ופעילות וטרינרית לבריאות הציבור. בתחומי הפרמצבטיקה והחיסונים המיקוד הוא במניעת מחלות ובבריאותם ורווחתם הכללית של בעלי חיים, בנוגע ליותר מ-200 מחלות ובעיות רפואיות במגוון מינים של בעלי חיים.

המותגים הבולטים של Merial בתחום בריאות חיות מחמד כוללים את Frontline®, Heartgard®, NexGard® ו-Purevax®; ובתחום חיות המשק – Vaxxitek®, Eprinex®, Ivomec®, Longrange®, Circovac® ו-GastroGard®. Merial היא שותפה אסטרטגית לשירותים וטרינריים לבריאות הציבור (VPH), המספקת חיסונים לממשלות במטרה לשלוט במחלת הפה והטלפיים (FMD), כלבת, ונגיף הלשון הכחולה (BTV).

כחלק מהמחויבות לחדשנות ולמצוינות, הפריסה הגלובלית של Merial כוללת 13 מרכזי מחקר ופיתוח ו-18 אתרי ייצור. מתוך מחשבה על מגמות גלובליות – כמו גידול האוכלוסייה, הביקוש הגדל לחלבונים מן החי, צרכים של שווקים מתפתחים, התרחבות מעמד הביניים, הלחץ על משאבי הטבע, ודאגות לגבי קיימות – Merial חותרת לחדש באופן מתמיד וממוקד ולספק פתרונות לצרכים של לקוחות ושל בעלי-החיים.

למידע נוסף, בקרו באתר החברה: www.merial.com

אודות פעילותה של Boehringer Ingelheim בבריאות בעלי-חיים

פעילותה של Boehringer Ingelheim בתחום בריאות בעלי-החיים היא השישית בגודלה בעולם, והחברה מחויבת לספק פתרונות חדשניים ומובילים למניעה, לטיפול ולריפוי של מחלות בבעלי-חיים. מגזר בריאות בעלי-החיים ב-Boehringer Ingelheim, המעסיק קרוב ל-4,000 עובדים ברחבי העולם, רשם בשנת 2014 מכירות נטו בסך 1.13 מיליארד דולר. המותגים העיקריים של Boehringer Ingelheim בתיק המוצרים לבריאות בעלי-חיים הם Ingelvac Circoflex® (מכירות ב-2014 בסך 260 מיליון אירו), Metacam® (מכירות ב-2014 בסך 93 מיליון אירו), Ingelvac PRRS® (מכירות ב-2014 בסך 74 מיליון אירו), Duramune® (מכירות ב-2014 בסך 69 מיליון אירו) ו-Vetmedin® (מכירות ב-2014 בסך 57 מיליון אירו), המייצגים 8% מבסיס ההכנסות של התאגיד. מנקודת מבט איזורית, המורשת של Boehringer Ingelheim כחברה לבריאות בעלי-חיים נטועה בארה”ב, שם נמצאות רוב תשתיות המו”פ והייצור שלה. לאחרונה ביצעה החברה השקעות משמעותיות בהאנובר, גרמניה, ובימים אלה מתרחש תהליך דומה בסין. פעילותה של Boehringer Ingelheim בתחום בריאות בעלי-החיים נהנית כיום ממעמד חזק בתחום החיסונים לחזירים ובקר, וכן במוצרי פרמצבטיקה מיוחדים לבעלי-חיים. במסגרת פעילותה מבוססת המחקר בתחום בריאות בעלי-חיים, משקיעה Boehringer Ingelheim באופן שוטף יותר מ-12% מסך המכירות הנקי שלה במו”פ.

עסקים משולבים של Boehringer Ingelheim ו-Merial – קטגוריות מועדפות (פרו פורמה)




























קטגוריות גלובליות


גודל המגזר הגלובלי במיליארדי אירו


Boehringer Ingelheim + Merial


חיות קטנות


7.1


מס’ 1


מעלי גירה


5.8


מס’ 4


חזירים


2.6


מס’ 1


עופות


2.4


מס’ 3


סוסים


0.6


מס’ 1

אודות סאנופי

חברת סאנופי, מובילה עולמית בתחום הבריאות, מגלה, מפתחת ומפיצה פתרונות טיפוליים המתמקדים בצורכי המטופלים. החוזקות העיקריות של סאנופי הן בתחומי הפתרונות לסוכרת, חיסונים לבני אדם, תרופות חדשניות, מוצרי צריכה בתחום הבריאות, שווקים מתפתחים, בריאות בעלי-חיים ו-Genzyme . Sanofi רשומה בפריס (EURONEXT: SAN) ובניו-יורק (NYSE: SNY).

אודות Boehringer Ingelheim

קבוצת Boehringer Ingelheim נמנית עם 20 חברות הפרמצבטיקה המובילות בעולם. ממטה החברה באינגלהיים שבגרמניה מנהלת Boehringer Ingelheim את פעולותיה הגלובליות הכוללות 146 חברות קשורות ויותר מ-47,700 עובדים בסך הכול. החברה, בבעלות משפחתית, שנוסדה
ב-1885, מתמקדת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של תרופות חדשות בעלות ערך טיפולי גבוה לרפואת בני-אדם ולרפואה הווטרינרית.

אחריות חברתית היא מרכיב חשוב בתרבות הארגונית של Boehringer Ingelheim. בין היתר, הדבר בא לידי ביטוי במעורבותה בפרויקטים חברתיים, כגון היוזמה “עושים יותר בריאות” (Making more Health) ובדאגתה לעובדים. יחס מכבד, הזדמנויות שוות ואיזון בין קריירה לחיי משפחה הם היסודות לשיתוף הפעולה ההדדי. החברה מקפידה בכל פעילויותיה על הגנת הסביבה ומתמקדת בערכים של קיימות.

בשנת 2014 רשמה Boehringer Ingelheim מכירות נטו בסך 13.3 מיליארד דולר בקירוב. הוצאות המו”פ של החברה עומדות על 19.9% ממכירותיה נטו.

למידע נוסף, בקרו באתר החברה: www.boehringer-ingelheim.com

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

  • כנס ביומד 2022 ישראל עושה היסטוריה

    כנס ביומד 2022 ישראל עושה היסטוריה

     כנס הביומד אירח לראשונה בישראל משלחת ממשלת דובאי בראשות עבדאללה בן מוחמד אל-חאמד, יו”ר משרד הבריאות אבו דאבי (DoH), הרגולטור של מגזר הבריאות באבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, במהלכה נפגשה המשלחת עם מספר גורמים, משקיעים ויזמים ישראלים. המשלחת הגיעה לכנס לשמוע ולהכיר חברות וסטראטאפים ישראלים ובין היתר להגברת שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בתחומי הבריאות, […]

  • מה הרציונל של קמפיין פירסומי נרחב על פיתוח עתידי של תרופות מבוססות קנאביס ?

    מה הרציונל של קמפיין פירסומי נרחב על פיתוח עתידי של תרופות מבוססות קנאביס ?

    צופי הטלוויזיה, ביניהם גם אנשי מקצוע בתחום הבריאות, תהו מן הסתם מדוע חברת קנאביס רפואי שבראשה עומד פרופ’ זאב רוטשטיין מציגה קמפיין פירסומי בהיקף נרחב על תרופות שבכוונתה לפתח… כעת בכתבה בדהמרקר נפתרת התעלומה… מסתבר שהפירסום הנרחב מוענק לחברה ללא תשלום אלא עבור רכישת בעלות בחברה כשמטרת הקמפיין היא לבצע גיוס המונים. לכתבה בדהמרקר

  • 2022 אתגר הקורונה גל חמישי - ערוצי תקשורת אפקטיביים וכלים אפקטיביים  לקהלי יעד מקצועיים: ניתוח תוצאות סקר חדש /מאת פסיה בן נון

    2022 אתגר הקורונה גל חמישי - ערוצי תקשורת אפקטיביים וכלים אפקטיביים לקהלי יעד מקצועיים: ניתוח תוצאות סקר חדש /מאת פסיה בן נון

    במרץ 2020 נכנסו לעידן חדש, עידן הקורונה. בשנתיים האחרונות השוק מתנהל בהתאם למצב התחלואה: הפעילות מול הקהלים המקצועיים חזרה לסדרה יחד עם זאת כשיש  גל תחלואה יש האטה ו”סגירת דלתות” למפגשים פיזיים.  הפתרונות שנראו כפתרונות לטווח קצר, הפכו לחלק קבוע בהתנהלות המקצועית וערוצי הדיגיטל הפכו משמעותיים בתמהיל הפעילות של חברות התרופות. ההתפתחות בקשרי העבודה וכלים […]

  • יד ראשונה מרופא מדורג

    יד ראשונה מרופא מדורג

    מיזם דירוגים חדש של חברת דן אנד ברדסטריט בוחן בחודשים האחרונים מאות רופאים מכל רחבי הארץ וזאת בכדי לדרג את רופאי ישראל לפי מדד איכות מקצועי, “רופאים יודעים שעל מנת להיכלל בדירוג החדש, עליהם להציג סטנדרט גבוה ומובילות מקצועית לאורך זמן” אומרת אפרת שגב, סמנכ”ל דאטה ואנליזה בחברת דן אנד ברדסטריט, “המטרה שלנו היא שהפציינט […]

  • מה מניע את הצוות הרפואי ל''אמץ'' טכנולוגיה: מתרופות ועד מכשור רפואי?/מאת פסיה  בן נון

    מה מניע את הצוות הרפואי ל''אמץ'' טכנולוגיה: מתרופות ועד מכשור רפואי?/מאת פסיה בן נון

    מדינת ישראל הלכה לבחירות רביעיות בשנתיים האחרונות וכעת יש שיח על בחירות חמישיות, התוצאות מראות תמונת בחירה די דומה, ופה עולות שתי שאלות: האם יהיה שינוי? מה מניע את הציבור “האדיש” לצאת ולבחור? האם האג’נדה של המפלגות לא מספיקה? ואולי הריבים בין המפלגות והמהלומות האחת בשנייה הם שיצרו את ה”אדישות”? מה  מניע אותנו לקבל החלטות? […]

  • תוכן ותקשורת עם מטופלים וקהל רחב בעולם הפארמה: כנס זום ב-4/5/21 (איגוד השיווק)

    תוכן ותקשורת עם מטופלים וקהל רחב בעולם הפארמה: כנס זום ב-4/5/21 (איגוד השיווק)

    הודעת איגוד השיווק תוכן רפואי הוא אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר היום. בניגוד לכל תוכן שיווקי אחר, תוכן רפואי שחברות פארמה וגופי בריאות מספקים עשוי להשפיע על הבריאות של מי שקורא אותו ועל החלטות טיפוליות. מנהלי השיווק בחברות הפארמה נאלצים לנווט בין טיפות הרגולציה ולצרכני תוכן רפואי ב-2021 יש ציפיות גבוהות מאי פעם. בתעשייה שבה הדברים […]

  • חברת המידע העסקי הגדולה בעולם תדרג את הרופאים המומחים בישראל! (הודעת דן אנד ברדסטריט)

    חברת המידע העסקי הגדולה בעולם תדרג את הרופאים המומחים בישראל! (הודעת דן אנד ברדסטריט)

    מוגש מטעם דן אנד ברדסטריט אחת ההחלטות הקריטיות לכל פציינט היא הבחירה ברופא המטפל הנכון עבורו כאשר אנו עומדים בפני החלטות הנוגעת לחיינו, אנו דואגים לבצע סקרי שוק, לחפש המלצות או אזהרות. רבים מהשירותים המוצעים מגובים בפלטפורמות דירוג והשוואה המאפשרות לברור בין האפשרויות הקיימות ולהחליט מי נותן השירות המתאים ביותר עבורנו. נראה כי כיום אנו […]

  • וובינר- הכלי של עידן הקורונה: מה מניע את הרופאים להשתתף ? / מאת פסיה בן נון

    וובינר- הכלי של עידן הקורונה: מה מניע את הרופאים להשתתף ? / מאת פסיה בן נון

    וובינר- הכלי של עידן הקורונה / מאת פסיה בן נון 2020, שנת הקורונה, הייתה מאתגרת ביותר. חוקי המשחק השתנו; האמונה שהניעה את שוק הפרמה ש-“מפגש פנים אל פנים” הינו הערוץ הכי טוב לקידום אפקטיבי, התנפצה אל מול המגבלות והסגרים. המעבר אל ערוצי הדיגיטל היה הכרחי, במיוחד כתחליף למפגשים פרונטאליים גדולים וכנסים. מפגשי F2F עברו, גם […]

  • מינויים חדשים בסאנופי ישראל: טינה מירי מלוסיאן מונתה לתפקיד מנכ''לית החברה ומחליפה את רוני בירנבוים

    מינויים חדשים בסאנופי ישראל: טינה מירי מלוסיאן מונתה לתפקיד מנכ''לית החברה ומחליפה את רוני בירנבוים

    מינויים חדשים בענקית התרופות הצרפתית טינה מירי מלוסיאן מונתה לתפקיד מנכ”לית חברת סאנופי ישראל טינה מירי מלוסיאן מונתה למנכ”לית הנציגות הישראלית של חברת הפארמה המובילה סאנופי. טינה מירי מלוסיאן תחליף את רוני בירנבוים שפורש לאחר 37 שנים בחברה בהן שימש כ 30 שנה כמנכ”ל. במסגרת השינוי הגלובלי בארגון, מונה יובל מנבר , לשעבר מנהל הכספים […]