Digital Marketing

תוכן ותקשורת עם מטופלים וקהל רחב בעולם הפארמה: כנס זום ב-4/5/21 (איגוד השיווק)

הודעת איגוד השיווק

תוכן רפואי הוא אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר היום. בניגוד לכל תוכן שיווקי אחר, תוכן רפואי שחברות פארמה וגופי בריאות מספקים עשוי להשפיע על הבריאות של מי שקורא אותו ועל החלטות טיפוליות. מנהלי השיווק בחברות הפארמה נאלצים לנווט בין טיפות הרגולציה ולצרכני תוכן רפואי ב-2021 יש ציפיות גבוהות מאי פעם.

בתעשייה שבה הדברים התקדמו תמיד לאט, אנו רואים היום אימוץ פתאומי ומהיר מאוד של מה שפעם היה בגדר שטח מסוכן. בשנת 2020 רבים נהרו לרשתות החברתיות כדי לקבל מידע על הקורונה, עלתה כמות העוקבים אחר אתרים רפואיים והתגבר השימוש ברשתות חברתיות של מוסדות רפואיים וחברות פארמה. לצד זאת, המוניטין של הפארמה השתפר ברחבי העולם לא בגלל שהן צעקו חזק, אלא בגלל שהן משקיעות יותר בתוכן שאנשים מקבלים.

במפגש המיוחד לעולם הפארמה, נראה איך אפשר לשפר את התוכן הדיגיטלי בעולם הפארמה, עם דוגמאות מהארץ והעולם.

הקורס מיועד למנהלי ומנהלות מוצר, תחום ודיגיטל בחברות פארמה ובמוסדות רפואיים.

ייזום וניהול:סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ”ל, איגוד השיווק הישראלי
מנהלת מקצועית:הראלה הלוי, יועצת ומרצה בתחום תקשורת רפואית, כותבת תוכן רפואי. יש לה ניסיון של 20 שנה בתחום המדיה ותקשורת רפואית בארץ ובאירופה. הראלה עבדה עם חברות הפארמה המובילות בעולם כגון פייזר, מרק, רוש, יאנסן, טבע ועוד, ופיתחה קמפיינים להעלאת מודעות מחלה, הסברה והעשרה רפואית במספר רב של תחומי טיפול.
מרצה אורח: יגאל אביב, Digital Services Manager, פייזר ישראל. יגאל הוא מומחה שיווק בעולם הפארמה, שיזם מספר קמפיינים חלוציים בארץ ובאירופה, ושינה את האופן שבו חברות מתקשרות עם מטופלים ועם רופאים בישראל

המפגש יתקיים בתאריך 4 במאי 2021   בשעות 9:30-11:30 ב-ZOOM 

להרשמה הקליקו כאן

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה