Sexuality

מנהל המזון והתרופות אמריקאי אישר לשימוש את הקונדום הראשון ליחסי מין אנאליים (מתוך הודעת ה-FDA)

FDA

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (Food and Drug Administration) אישר את הקונדום הראשון מסוגו המיועד באופן ספציפי לשימוש בזמן קיום יחסי מין אנאליים.

קיום יחסי מין אנאליים נחשב הרבה יותר מסוכן מיחסי מין וגינאליים בכל הנוגע להדבקה בזיהומים כמו HIV ו-HPV, זאת לצד עליה בסיכון לממאירות פי הטבעת, כך על-פי הצהרה מטעם מומחים בתחום סביב פרסום ההחלטה של הסוכנות. למרות שהמרכז לבקרת מחלות ומניעתן ממליץ זה זמן רב על שימוש בקונדום בזמן מגע מיני אנאלי, מנהל המזון והתרופות האמריקאי לא קבע כי מדובר בצעד בטוח.

קונדום ONE Male Condom העשוי מלטקס זמין כבר לשימוש ליחסי מין וגינאליים. מנהל המזון והתרופות האמריקאי נקט כעת צעדים במטרה לאפשר לחברה לשווק את המוצר לקיום יחסי מין אנאליים.

האישור של מנהל המזון והתרופות האמריקאי מבוסס על מחקר שכלל למעלה מ-500 גברים ונועד לבחון את בטיחות הקונדום. מדגם המחקר כלל מספר דומה של גברים שקיימו יחסי מין עם גברים וגברים שקיימו יחסי מין עם נשים. שיעורי כישלון הקונדום, דהיינו קרע או החלקה של הקונדום, עמדו על פחות מ-1% ממגעים מיניים אנאליים. שיעורי כישלון הקונדום היו גבוהים פי שלוש במהלך מגע מיני וגינאלי.

החוקרים מדווחים עוד כי הסיכוי לשימוש בקונדום המשווק כבטוח ליחסי מין אנאליים עשוי להיות גדול יותר בקרב כ-70% מהגברים המקיימים יחסי מין עם גברים, כך על-פי סקר שכלל 10,000 משתתפים.

מתוך הודעת ה-FDA

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה