Urinary Tract Infections

מחקר עצמאי מצא כי השימוש במכשיר ה-UroShield מביא לירידה בחסימות, בזיהומים ובכאב בדרכי השתן במטופלים הנצרכים לקטטר, כמו גם שיפור במצבם הנפשי (Yahoo Finance)

מאת נעה גנזבורג, Bsc

חברת NanoVibronix , המייצרת את המכשיר UroShield, מכשיר אולטראסוני טיפולי נייד מסוג SAW (ר”ת Surface Acoustic Wave ) הודיעה בשבוע שעבר על ממצאים חיוביים ממחקר עצמאי שנערך בתנאי עולם אמיתי, שבחן את התגובה של מטופלים למכשיר ה-UroShield לאורך שנתיים. הממצאים הופנו ל- National Institute for Health and Care Excellence לשם הערכתם, והחברה מצפה כעת להשגת הנחיות טיפול רשמיות כצעד להנגשת הטיפול במטופלי NHS הסובלים מזיהומים בדרכי השתן בשל השימוש בקטטר.

החברה מוסרת כי ממצאי המחקר העצמאי הציגו תועלת מובהקת לשימוש במכשיר במטופלים, עם ירידה בחסימות או בצורך להחלפת הקטטר או בשימוש בתכשירים לטיפול אחר בשלפוחית השתן, בנוסף לירידה בכאב, וכן ירידה במספר הביקורים למרפאות ובתי חולים לשם החלפת קטטר בחירום. הסקירה הסטטיסטית נערכה באוניברסיטת Coventry והציגה ממצאים מובהקים סטטיסטיים עם השימוש במכשיר: ירידה בזיהומים בדרכי השתן, ירידה בצורך לנטילת אנטיביוטיקה, ירידה בחסימות הקטטר ובצורך להחלפה לא מתוכננת של הקטטר (החלפת חירום), כמו גם ירידה בכאבים הקשורים לסיבוכים בשל השימוש בקטטר. החברה מדווחת כי נרשם גם שיפור באיכות החיים המדווחת של המטופלים בשל הירידה בסיבוכים והדאגה הנלווית להם, כמו גם שיפור היכולת לשהות בקרב חברים ומשפחה. לדברי החברה, המטופלים דיווחו על שיפור משמעותי במצבם המנטלי: באיכות השינה, עליה ברמות האנרגיה וברמות הבטחון העצמי. המטופלים סיפקו גם הצעות רבות-ערך לשיפור השימוש במכשיר, ואלו יכללו במכשיר ה-UroShield שישווק לציבור.

לכתבה

הערת המערכת: עוד פרטים על המוצר כולל אפשרות שיגור הפניית מטופלים לרכישה מוזלת באמצעות אפליקצייה של חברת MDS פארמה בקישור זה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה