עדויות חדשות תומכות ביעילות ארוכת הטווח של Bimekizumab כנגד פסוריאזיס (מתוך כנס ה-EADV)

בחולים עם פסוריאזיס עם תגובה ראשונית לטיפול ב- Bimekizumabנשמרה התגובה לאורך שלוש שנים עם המשך טיפול תרופתי, כך עולה מתוצאות מחקר הארכה בתווית-פתוחה שפורסמו בכתב העת European Academy of Dermatology and Venereology.

החוקרים מסבירים כי רוב רובם של החולים שהגיבו לאחר 16 שבועות לטיפול, ללא תלות באופן הגדרת התגובה, שומרים על התגובה לטיפול לאחר שלוש שנים. המשמעות הקלינית היא כי ניתן להסביר לחולים כי במידה וימשיכו בטיפול התרופתי, אזי קיים סיכוי גבוה מאוד כי ימשיך להגיב לטיפול לאחר שלוש שנים.

מחקר הארכה בתווית-פתוחה של BE BRIGHT, אשר כללו חולים שהשלימו את מחקרי BE SURE, BE VIVID, או BE READY, כלל את כל החולים שהשלימו את המחקרים הללו והתאימו למחקר. המשתתפים חולקו באקראי לקבלת Bimekizumab במינון 320 מ”ג כל ארבעה או שמונה שבועות על-פי תגובת PASI בתום המחקר המקורי. על-פי תגובת PASI והחלטת החוקר, חלק מהחולים הועברו מטיפול אחת ל-4 שבועות לטיפול שניתן אחת ל-8 שבועות לאחר 24 שבועות או 48 שבועות.

מבין 989 חולים שקיבלו טיפול אחת לארבעה שבועות, ב-87.7% תועד שיפור של לפחות 2 נקודות במדד PASI, כאשר 62.7% מהחולים השיגו מדד PASI של 100 לאחר 16 שבועות.

מחקר ההארכה כלל 503 חולים שהשיגו מדד PASI של 100 לאחר 16 שבועות. מבין אלו, 89.3% שמרו על התגובה לאחר שנה אחת ו-82% שמרו על התגובה לטיפול לאחר שלוש שנים.

בנוסף, בקרב חולים עם שיפור של לפחות 2 נקודות במדד PASI לאחר 16 שבועות, ב-96.5% נותר השיפור הנ”ל לאורך שנה אחת וב-94.2% השיפור תועד לאורך 3 שנים.

הטיפול ב- Bimekizumab יעיל במרבית החולים על-פי מרבית התוצאים שנבחנו במחקר ומהווה אפשרות טיפול יעילה בטווח הארוך בחולים שהגיבו היטב לטיפול.

 

מתוך כנס ה-EADV

 

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה