אלרגיה

האם המחשב יאבחן פסוריאזיס ואלרגיות בעור? הכנס השנתי ה- 38 של איגוד רפואת עור ומין, 17-19 במאי, מרכז הקונגרסים הבינ”ל – בנייני האומה.

500 רופאים ואנשי מחקר מהארץ ומהעולם, יתעדכנו בכנס במחקרים ובחידושים רפואיים באבחון ובטיפול במחלות עור ומין שכיחות, וביניהן אקנה, פסוריאזיס, אלרגיה ואטופיק דרמטיטיס, זיהומים וגידולים בעור.

לדברי פרופ’ אברהם זלוטוגורסקי, מנהל מחלקת העור במרכז הרפואי הדסה, שבירושלים ויו”ר הכנס: “רפואת העור חווה בשנים האחרונות מהפיכה. המחקר בתחומי האימונולוגיה, הביולוגיה המולקולרית, חקר תאי הגזע, חקר הסרטן והגנטיקה, הביאו להבנה טובה יותר של התהליכים העומדים בבסיסן של מספר רב של מחלות עור, שעד עתה היו עלומות  ומסייעים בהליכי הפיתוח של טיפולים תרופתיים ואחרים. לדוגמא, פותחו תרופות לפסוריאזיס, לאקנה, לפריחה אלרגית, למחלות אוטואימוניות, אקזמות וגידולי עור, כמו קרצינומה של תאי בסיס ומלנומה. המחקר הגנטי בתחום רפואת העור, מביא חדשות לבקרים לגילוי מחלות חדשות וגנים, שהמוטציות בהם גורמות למחלות שהעולם הרפואי לא הבין אותן עד לאחרונה. בכנס יוצגו גילויים בתחום זה מהתקופה האחרונה”.

בין הנושאים בהם יעסוק הכנס השבוע נכללים גם הטיפולים החדשניים לשם מניעת הזדקנות העור, מלייזר, ועד הזרקות חומרי מילוי שונים, ואף דיון במקומו של רופא העור בעידן המחשב והרשתות החברתיות.

קישור לאתר ותכנית הכנס: לחצו כאן בבקשה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה