שלום לכולן וברוכות הבאות ל״טיפ מחדר הרופא”, היום נדבר על הרופא העומד, הרופא הכועס והרופא שאין לו זמן. פרופסור רז יציג חוויות של מטופלים מביקור אצל הרופא, נדון כיצד חוויות אלו נוגעות לטיפול בגוף ובנפש של המטופלים, ואיך נוכל לשפר את התקשורת עם המטופל לטובת שיפור הטיפול וההיענות לטיפול.
עוד נשוחח על הפער בין תחושת המשליחות ורצון לעזור לאחרים איתם מגיעים סטודנטים לבין התחושות העולות עם השתלבות בעבודה הלחוצה, כאשר החיים מתחילים לחלחל ולהשפיע על היחס למטופלים, וכיצד אפשר להקטין את הלחץ. פרק מלא תובנות פרקטיות, אז בואו נתחיל!
בחסות בלתי תלויה של חברת נובונורדיסק
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!