קרוב לשליש מהמבוגרים עם COVID סובלים מתסמינים למשך למעלה משלושה חודשים (מתוך U.S. Census Bureau)

קורונה

מנתונים חדשים לפי דו”ח ה-Census Bureau Report עולה כי קרוב ל-3 מכל 10 מבוגרים בארצות הברית שחלה ב-COVID-19 דיווח על תסמינים שנמשכו לפחות שלושה חודשים.

סקר Household Pulse Survey מבוסס על תשובות לשאלונים שנאספו בין 2-14 בנובמבר. קרוב ל-36 מיליון מבוגרים (29.1%) דיווחו כי התסמינים שלהם נמשכו לפחות שלושה חודשים. במיסיסיפי, למעלה מ-42% מהמבוגרים דיווחו על תסמינים ממושכים, יותר מכל מדינה אחרת בארצות הברית, בעוד שרק 22% מהמבוגרים במדינת מיין דיווחו על תסמינים ממושכים, השיעור הנמוך ביותר מכל מדינה אחרת.

שיעורים אלו נמוכים למעשה מעט מאלו שדווחו בסקר שנערך ב-5-17 באוקטובר, כאשר 29.6% מהמבוגרים בארצות הברית דיווחו על תסמיני COVID ממושכים. שיעור דומה תועד בספטמבר, בעוד שבתקופה שבין 27 ביולי עד 8 באוגוסט, שיעור המבוגרים עם תסמינים ממושכים עמד על 33.2%.

באותו סקר, קרוב ל-15% מכלל המבוגרים דיווחו כי חוו אי-פעם תסמיני COVID ממושכים לפרק זמן כלשהו בין 2-14 בנובמבר.

על-פי ההערכות, למעלה משליש מהמבוגרים שחלו בקורונה פיתחו עוד סיבוכים נוירולוגיים דוגמת ערפול מוחי, אשר נמשכו או התפתחו שלושה חודשים לאחר הזיהום. חלק מהמחקרים הראו כי כשני שליש מהחולים עם תסמיני COVID ממושכים עדיין סבלו מתסמינים נוירולוגיים לאחר שישה חודשים.

מנתונים שפורסמו לאחרונה עלה כי תסמיני COVID ממושכים אחראיים לכך ש-2-4 מיליון אמריקאים לא שבו למקום עבודתם וכי נגיף הקורונה עדיין אחראי למותם של כ-400 חולים בכל יום בארצות הברית.

מתוך U.S. Census Bureau

 

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה