התפרצות שפעת באיזור המרכז וירושליים (תאריך הידיעה – 31/12/01 )

מערכת ניטור שפעת המקיפה 40 מרפאות מבוגרים וילדים ברחבי הארץ מתריעה על התפרצות מחלת השפעת באזור המרכז (תל-אביב ורדיוס של 30 ק”מ מסביב) וירושלים.

מערכת הניטור, מדווחת כי באזור המרכז ובאזור ירושלים נרשמה בימים אלה התפרצות של מחלת השפעת. ההמלצה היא לגשת לרופא עם התגלותם של הסימפטומים הראשונים לקבלת טיפול אנטיויראלי יעיל.

מערכת הניטור הנה מערכת ייחודית בעלת טווח כיסוי גיאוגרפי רחב המבוססת על איסוף נתונים אפידמיולוגיים-קליניים, מארבעים מרפאות קהילתיות הפזורות ברחבי הארץ, ונתונים וירולוגיים שמתקבלים מהמרפאות ומקורם בתוצאות של ערכה מהירה לזיהוי וירוס השפעת.

זו היא העונה השלישית בה משתתפת חברת רוש בהפעלת מערכת הניטור. המערכת משמשת את הרופאים ואחיות ככלי עזר חשוב באבחון, היערכות ומתן טיפול תרופתי יעיל ובזמן לציבור החולים במחלה.

לדברי ד”ר נתן קלר, מנהל היחידה למיקרוביולוגיה קלינית, המרכז הרפואי ע”ש שיבא, “בעזרת מערכת הניטור המספקת מידע על התפרצויות אזוריות של מחלת השפעת ובזכות התרופות האנטי ויראליות מהדור החדש ניתן לטפל ביתר יעילות במחלה.”
את הנתוונים הנאספים באמצעות מערכת הניטור ועדכון לגבי התפרצות השפעת בישראל ניתן לקבל באתר של חברת רוש פרמצבטיקה ישראל: www.tamiflu.co.il

המפה באתר מעודכנת מדי שבוע במהלך העונה (נובמבר מרץ).

לפרטים נוספים: ערן יואלס, יעל קופר יחסי ציבור
טל’ 5244320, 408020-064

לאתר השפעת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה