אות המופת לרופא 2004 יוענק לד”ר מאשה מוכמל

אות המופת יוענק הערב לד”ר מאשה מוכמל, מנהלת יחידת ראומטולוגיה פידיאטרית במרכז שניידר לרפואת ילדים של קבוצת שירותי בריאות כללית. הפרס המוענק ע”י האגודה לרפואה ולמשפט בישראל, הינו פרס יוקרתי המוענק החל משנת 1987.

ד”ר מאשה מוכמל, ילידת ברזיל, הנה מומחית לראומטולוגיה פידיאטרית. ד”ר מוכמל היא מהמובילים והמייסדים של הראומטולוגיה הפידיאטרית בארץ. בטיפולה בילדים עם בעיות ראומטולוגיה כרוניות, שילבה משך השנים ידע קליני מקיף עם מקצועיות וקידמה. יחסה האנושי למטופל ולמשפחתו היה לשם דבר.

בנוסף, כיהנה ד”ר מוכמל, מאז הקמת מרכז שניידר לרפואת ילדים, כיו”ר הועדה של הילד בסיכון. הועדה, המשמשת כגורם מייעץ לצוות בתהליך הזיהוי, הטיפול, הדווח השחרור והמעקב של ילדים בסיכון, מקיימת תוכניות הדרכה והכשרה לכלל עובדי בית החולים,מרכזת נתונים לניטור התופעה בהיבטיה הבריאותיים במסגרת בית החולים ומבטיחה את יישום חובת הדווח כנדרש בחוק. לאורך השנים,רכשה ד”ר מוכמל ידע רב בתחום זה.

ועדת הפרס בראשותו של יעקב קדמי,שופט בדימוס של בית המשפט העליון, ציינה, בין השאר, כי הפרס מוענק לד”ר מוכמל “בגין יחסה החם, האישי והמתחשב, מעורבותה ומסירותה הרבה לחולים”.

לפרטים נוספים ושאלות נא לפנות לזיוה כספי, מ”מ דוברת בטל’ 9253742-03 או לנועה גל בטל’ 9253208-03

מרכז שניידר לרפואת ילדים הוא אחד מ 14 בתי החולים של קבוצת שרותי בריאות כללית בכל רחבי הארץ. קבוצת שרותי בריאות כללית היא ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם המשרת 3.7 מליון לקוחות (60% מכלל המבוטחים במדינת ישראל). לרשות הכללית 1,300 מרפאות ומכונים ולרשות כלל הציבור עומדים בנוסף לבתיה”ח גם רשת ש.ל.ה לרפואת שיניים, רשת כללית רפואה משלימה וכללית אישית להזמנת שרותים עד הבית. מוקד השרות הטלפוני “כללית call” עומד לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאים בריאותיים ולמידע כללי.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה