משפחה

מטופלי דיאליזה יוכלו להמשיך את הטיפול הרפואי היומי לו הם זקוקים בתקופת החגים בארץ או בחו”ל (הודעת פרזניוס מדיקל קר)

הודעת פרזניוס מדיקל קר

פרזניוס מדיקל קר תעמיד לרשות החולים 3800 מכונים ברחבי העולם ועשרות מכונים ברחבי ישראל

בשורה טובה לחולי אי ספיקת כליות המטופלים בדיאליזה. חברת פרזניוס מדיקל קר תאפשר למטופליה היוצאים לחופשה בארץ או בחו”ל להמשיך את הטיפולים היומיים להם הם זקוקים בכל מקום אליו הם נוסעים, באמצעות 3800 מכונים ברחבי העולם ו-30 ברחבי הארץ.

נחיצות המשכיות הטיפול לחולי דיאליזה הינה קריטית ולכן שירות זה יאפשר לחולים לנצל את תקופת החגים לחופשה בחו”ל או בארץ בראש שקט. מגוון מרכזי הדיאליזה ברשת של פרזניוס בעולם מצוידים במיכשור זהה ומציעים את אותן רמות השירות אליהן רגילים המטופלים בארץ, כך שהטיפול לא יפגע וימשיך כרגיל.

אריאל איקן, מנכ”ל פריזניוס ישראל: “הצורך לעבור דיאליזה שלש פעמים בשבוע לא צריך להפריע לחולים לצאת לחופשות ברחבי העולם. שירות דיאליזה בחופשהמתאפשר הודות לרשת המכונים הנרחבת של פרזניוס ברחבי העולם, המעניקה לחולים אפשרות להמשיך טיפול כרגיל”.

אודות פרזניוס מדיקל קר

פרזניוס מדיקל קר, הספקית הגדולה בעולם של מוצרים ושירותים לאנשים הסובלים ממחלת כליה, פעילה בישראל משנת 2016. החברה מוכרת מוצרי דיאליזה ומספקת טיפול דיאליזה במרכזיה הרפואיים. בעולם כ-3.3 מיליון בני אדם הזקוקים לטיפולי דיאליזה סדירים. באמצעות רשת של 3,790 מרכזי דיאליזה, פרזניוס מדיקל קר מספקת טיפולי דיאליזה ל-322,253 מטופלים בעולם. במקביל לעסקי הליבה שלה מספקת החברה שירותים רפואיים קשורים בתחום תיאום טיפולים בכל הקשור לתיירות פנים/חוץ. פרזניוס מדיקל קר נסחרת בבורסה של פרנקפורט (FME) ובבורסה של ניו יורק (FMS). למידע נוסף, בקרו ב-www.freseniusmedicalcare.com.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה