פרק נוסף בטיפים מחדר הרופא: כשהמטופל ”מתמרן” את הרופא

בפרק זה מציג פרופ’ רז את התופעה שבה מטופלים מנסים לתמרן את הרופא המטפל, אם למטרות רווח משני או כסוג של הכחשה, וכיצד הוא ממליץ להתמודד עם כך.

רופאים שמעוניינים להצטרף ולהציג טיפים שלהם, או להעלות שאלות/הצעות לפינה – מוזמנים לפנות לכתובת מייל: bg@e-med.co.il

נשמח להתייחסותך לשאלון קצרצר זה באשר לפינת הטיפים מחדר הרופא, תודה 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים