משפחה

פרופסור משה הוד נשיא חברת הפמטק Gynica קיבל פרס מפעל חיים מאיגוד הגניקולוגיה הישראלי

פרופסור משה הוד מבעלי חברת Gynica קיבל פרס מפעל חיים מאיגוד הגניקולוגיה הישראלי.

פרופסור הוד הוא מומחה עולמי ברפואה נשית, מרצה בכיר למיילדות וגניקולוגיה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, מכהן כראש מכון מור לאישה בתל אביב, חבר בוועד המנהלים של ה (Federation of Obstetrics and Gynecology (FIGO, לשעבר נשיא ה- (European Association of Perinatal Medicine (EAPM וכיום מיזמי ובעלי חברת הפמטק Gynica, קיבל פרס על מפעל חייו ותרומתו לתחום רפואת הנשים בפרט. במסגרת עבודתו בחברת Gynica, הוא מתמקד במחקר קליני למוצרים וגינאליים מבוססי קנאביס לטיפול בבעיות גניקולוגיות שעד היום לא נמצא להם פתרון רפואי יעיל (כגון אנדומטריוזיס ובעיות אחרות) ומחקר ופיתוח של תרופות למחלות בתחום הרפואה הנשית.

הפרס הוענק לפרופ’ מרוני מיימון נשיא האיגוד הגניקולוגי הישראלי ובנוכחותו של פרופ’ פראנק לוואן, הנשיא הנבחר של EBCOG  – המועצה האירופית והמכללה למיילדות וגינקולוגיה ומרצה הכבוד בכנס השנתי של האיגוד.

פרופסור משה הוד נשיא Gynica: “לכבוד הוא לי לקבל הוקרה והכרה מחבריי למקצוע, לתרומתי לתחום רפואת הנשים, בו אני עוסק, מתמחה ואוהב מזה ארבעים שנה. לראות בקהל ובחבורת הניהול המקצועי הארצי, פרופסורים, מנהלי מחלקות ותלמידים שהגיעו לכבד אותי בקבלת פרס זה, מרומם את הלב והנפש”.

בתמונה מימין לשמאל:  פרופ’ משה הוד, פרופ’ פרנק לוואן ופרופ’ רוני מימון.

צילום: פרטי

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה