ספר חדש: האנטומיה של הנשמה בגוף, ורדה בן טל

אנטומיה של הנשמה ספר

ידע מתוקשר על רפואה, פסיכולוגיה ויוגה

להלן ההודעה לתקשורת מטעם המו”ל: 

 

ורדה בן טל, מורה ליוגה, שוטטה במשך כמה שנים במרחבי מסורת היוגה, טעמה, התנסתה לעומק וחקרה במטרה לחוות את עצמה ואת חייה באופן נרחב ומשמעותי יותר. כחלק מהתהליך הזה היא פנתה גם לידע מתוקשר, מהלך שבו אדם מקבל ידע מישות שאינה בגוף.

בשנת 2010 הציעה לה ישות קוסמית, שאותה כבר הכירה ורדה היטב, לקבל לידיה חלקים מהידע הקוסמי של היוגה, וזאת מנקודת מבט חדשה ומתחדשת. ורדה נענתה להצעה.  התכנים לספר זה הוכתבו לה באמצעות תיקשור במשך תשע שנים ולכך נוספה חקירה שלה. בימים אלה יוצא לאור ספרה “האנטומיה של הנשמה בגוף, ידע מתוקשר על רפואה, פסיכולוגיה ויוגה”.

 

“האנטומיה של הנשמה בגוף” הוא ספר עב כרס שמביא ידע חדשני, מעמיק ומקיף על האינטגרציה בין הנשמה לגוף, להכרה ולרגש. תחומים שעד לא מכבר נחשבו לנפרדים – רגש, חשיבה וביולוגיה, נשמה ורפואה, פסיכולוגיה ויוגה – נתווים כאן לכדי מבנים ביולוגיים-אנרגטיים, בפירוט ובעושר שטרם נראו בעבר.

 

נטיות נפשיות, דפוסים פסיכולוגיים וחוקיות נשמתית משפיעים על כל איבר בגוף. הספר סורק רבים מהם ומגלה את הקשרים, את החוקיות ואת הדרך לרפא בעיות שונות. הוא מתאר באופן שיטתי ומובנה כיצד תכנים המתקיימים כאנרגיה מתממשים לכדי תכנים המתקיימים בחומר ויוצרים את מציאות החיים שלנו – גם את המציאות החיצונית וגם את חוויית החיים שלנו את עצמנו.

 

בין הנושאים המובאים: התפקודים האנרגטיים של מערכות ואיברים בגוף, מבנה המוח כתקשורת בין הרוח לחומר, הנשימה כמערך אנרגטי ורגשי, המיניות כחוויה מטפיזית, בני האדם כתכלית בבריאה, מידותיה של הנשמה ויכולותיה, הנפש כמבנה הצלבה בין הנשמה לגוף, ההקרנה של האלוהות באמצעות הנשמה, בריאות וחולי בראי האישור הפנימי והמימוש הנשמתי, מערכת מרידיאנים בראשיתית, איך הגוף והנפש קשורים זה בזה? איך רגשות ומחשבות מיוצגים באיברים ובתאים? למה יש מחלות? מהי הפסיכולוגיה הנגזרת מפגיעות באיברים השונים?

 

התבונה והידע האצורים כאן התקבלו, כאמור, בתקשור מנקודת מבטה של אינטליגנציה קוסמית, פסיכולוגית במהותה, המכנה את עצמה “תמורה”. המטרה שלה היא לעודד אותנו ליצור את דרכינו על פי ידיעותינו הפנימיות ולתת לנו כלים וידע שיעזרו לנו בכך. אנשי הטיפול יכולים ליישם את הידע על פי דרכם, ועם זאת, היוגה שזורה בספר באופן אורגני כערוץ יישום מרכזי לריפוי.

 

הספר נועד להעשיר כל אדם שמתעניין בהתפתחותו ובמשמעות של היותו אדם. רופאים, פסיכולוגים ומטפלים למיניהם ימצאו בו כלים רבים לריפוי.

 

“האנטומיה של הנשמה בגוף” כולל מאות תרגילי יוגה שהועברו גם הם בתקשור לוורדה בן טל, שנקשרים למידע התאורטי שבספר. כל התרגילים מודגמים בצילומים שאת רובם מבצעת ורדה .

 

כתב על הספר מנשה כהן, פסיכולוג קליני, מומחה לטיפול בפוסטראומה, מחבר הספר “הדמות מאחורי המראה” ומאמרים רבים באתר “פסיכולוגיה עברית”: “מנקודת מבטי כפסיכולוג קליני, זהו ספר לימוד מרתק לכל מי שמטפל באנשים. תיאור הצ’קרות בספר פורש מבנה של האדם בהתפתחותו השלמה, מבנה שהולך ומתבהר מפרק לפרק ונע בין היבטי הגוף, הנפש והרוח במשולב. תכנים מוכרים התבהרו לי והתחדדו בצורה מאד מעניינת ופגשתי רעיונות חדשים שהותירו אותי עם חומר רב למחשבה. מעבר לכך, הרגשתי את הדברים ברמה האנרגטית ואני יכול להעיד שעצם הקריאה בספר יכולה ליצור אצל הקורא תהליכי שינוי”.

 

הוצאת מרקם/ 672 עמודים/ 229 שקל.

 

להשיג ברשת צומת ספרים ובאתר הוצאת מרקם

2 תגובות
  1. יצחק שרף
    יצחק שרף אומר:

    שלום רב.
    אני קורא בד”כ בשמחה את המאמרים המדעיים והסקירות שאת מעלים .
    כאשר אתם כותבים בשיא הרצינות פרומו לספר שאת מבקשים לפרסם ומציינים:
    “ב 2010 הציעה לה ישות קוסמית לקבל חלק מהידע הקוסמי..” וממשיכים
    “התכנים לספר הוכתבו לה באמצעות תקשור במשך תשע שנים”
    אתם הופכים מגורם רציני שמנסה לתווך בין קהילה מדעית לחומר מקצועי , למי שמפרסם כל חומר שמגיע אליו ללא שום בקרה.
    מי שמעוניין בישויות, חוצנים וידע קוסמי ידע לחפש אותו במקומות אחרים..
    אם היה מגיע אלי מטופל שלי ומתאר את מה שהבאתם במבוא, הייתי בודק מה לקח או אם יש לו גידול פרונטלי.
    מי שרוצה יכול להאמין בכל דבר, המקום שלכם לדעתי כמי שאמור לתווך בחומר מדעי שונה לחלוטין.
    אם “בער” לכם כל כך לפרסם את הספר, מספיק היה לו הייתם כותבים שזה ספר שונה, כשלדברי המחברת קיבלה את המידע וכד..
    אשמח להמשיך ולקרוא חומר מקצועי או קוריוזים בעטיפה מתאימה.

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה