שיווק ומנהל רפואי

רשת החדשנות האירופאית [EIT] וחברת הפארמה נוברטיס מזמינה סטארטאפים ישראלים להשתתף באתגר בינלאומי

וזאת כדי למצוא פתרונות טכנולוגים חדשים שמטרתם לספק שירותי בריאות משופרים ולשפר את חווית הלקוח.

סטארט-אפים, spin ups ועסקים קטנים ובינוניים (SME) מאירופה או מישראל בעלי פתרון מוכח (Working Solution) אחד לפחות, מוזמנים לענות על אחד מארבעת האתגרים שהציבו נוברטיס בנושא מתן שירותי הבריאות, וייתכן כי יקבלו תמיכה במוצריהם והשקתו לשוק.

 נוברטיס, אחת מחברות התרופות המובילות בעולם, באמצעות זרוע החדשנות הקרויה BIOME – ההאב המזרח אירופאי ורשתות החדשנות של EIT Hub Israel ו-EIT Health InnoStars, איחדו כוחות כדי לזהות, לתמוך ולאמת פתרונות חדשים לשיפור אספקת שירותים ופתרונות בריאות דיגיטלית ברחבי אירופה ומחוצה לה.

ChallengEIT היא תוכנית חדשה שמחפשת  סטארט-אפים, ספין-אופים, או חברות SME בעלי פתרון מוכח (Working Solution), שרוצים להפעיל תוכנית פיילוט ולהרחיב את הפתרון שברשותם לשווקים באירופה, בהם  גם נוברטיס נוכחת. כיום, נוברטיס נוכחת ב-34 מדינות במרכז, מזרח ודרום אירופה ונותנת מענה למדינות אלה בעזרת זרוע החדשנות הייחודית שלה ה- BIOME  המנוהלת מישראל .

ChallengEIT היא תוכנית המחפשת רעיונות חדשים לשיפור הטיפול בחולים באמצעות גישה טובה יותר לשירותי בריאות, אבחון מדויק ומיידי, טיפול בניהול עצמי ותחזית תגובת הטיפול בצורה מיטבית.

“זהו פרויקט החדשנות הראשון מסוגו בתחום הבריאות המייצר שיתוף פעולה בין ישראל לבין מרכז, מזרח ודרום אירופה. באמצעות נוסחת החדשנות הפתוחה (Open Innovation), נפעל, נבחר ונאמת פתרונות שיכולים לשפר את הטיפול בחולים. הרעיונות הגדולים נמצאים בכל מקום; זה לא משנה אם מקורם בפראג, בוורשה, באתונה, או בתל-אביב, כי לנו יש את הכלים הנכונים לאתר ולהציג  לשוק פתרונות  שיאפשרו לאנשים לקבל גישה שוויונית לחדשנות. אנו יוצרים מגרש משחקים ייחודי ובינלאומי עבור היזמים השאפתניים שמעזים לאמת הפתרון שהם פיתחו עם העוסקים בפועל במקצוע, הן מ-EIT והן מנוברטיס” – עדי בראל, מנהלת EIT Hub Israel

סטרטאפים רלוונטיים יכולים להגיש את פתרונותיהם באתר ייעודי עד ה-15 לאוגוסט, 2022, ולענות על אחד מארבעת האתגרים:

  1. שיתוף מידע בין עמיתים רפואיים במרחב הדיגיטלי: כיצד לשתף במידע וניסיון קליני, לאפשר ייעוץ מקצועי באונליין ושיתוף בין קלינאים ממדינות שונות, במטרה להעצים את שיתוף הפעולה והעברת תובנות מעשיות בין עמיתים, לאפשר תקשורת רציפה ושיתוף גישות, חוויות, ומקרי בוחן בין מומחים בתחום הטיפול הרפואי כדי לשפר את הטיפול בחולים.
  2. ניווט מסע המטופל: כיצד נוכל לתמוך בניווט המטופלים דרך מורכבות המחלה שלהם, בטיפולים ובתהליכים שלאחר האבחון ולאורך כל מסע המטופל. כיצד נוכל להעצים את החולה (משפחתו ומטפליו) ולתת לו כלים אשר יאפשרו לו לקבל את המידע והכלים המיטביים עבורו תוך הסתכלות הוסליטית ולקיחה בחשבון של כלל האספקטים הנדרשים לניהול מחלה (קליני, פסיכולוגי, חברתי, נפשי), דבר שיאפשר לו לנהל את מחלתו באופן יעיל יותר?
  3. רפואה מותאמת אישית: כיצד נוכל לחזות בצורה יעילה יותר את תגובת הטיפול לכל מטופל, להעריך את פרופיל הסיכון של המטופלים ולהתאים עבורם טיפול מותאם אישית ויעיל יותר.
  4. גישה לשירותי בריאות: סולידריות בכל הקשור לבריאות היא אבן יסוד במדיניות הבריאות של האיחוד האירופי. לכן, כיצד נוכל לשפר את הגישה לשירותי בריאות ולשירותי רפואה וכן לטיפול הזמין והטוב ביותר עבור אלה המגיעים לאיחוד, במיוחד בעתות משבר.

המועמדים הנבחרים יקבלו תכנית מותאמת אישית בעלת ערך מוסף הכוללת חיבור למנטורים המגיעים מ-EIT ונוברטיס, גישה לרשת בוגרי EIT ולנתונים, שיעזרו לאמת ולשפר את ההבנה העסקית שלהם, המוצר או הפתרון. בנוסף, לצוות הזוכה תהיה הזדמנות לקבל מימון ולעבוד עם BIOME כדי לאמת את הפתרון המוכח (Working Solution) שבידיהם.

“בנוברטיס, אנו שואפים לפעול כל הזמן עבור עיצוב מחדש של הרפואה. אנו נמצאים בנקודת זמן ייחודית וקריטית, שבה מדע, טכנולוגיה ונתונים מתאחדים בדרכים חדשות ומרגשות כדי לפתח תרופות חדשות ולהביאן לשוק מהר יותר, וגם לעבוד בצורה חכמה ויעילה יותר, לייצר חוויות צרכן משמעותיות יותר, ולבסוף, להגיע לתוצאות טובות יותר עבור המטופלים. אנו גם מכירים בכך שאין לנו את היכולות, או הרצון, לעשות את כל זאת רק בעצמנו.

כתוצאה מכך, אנו מחויבים לשותפות עם האקוסיסטם הטכנולוגי הגלובלי כדי להאיץ את החדשנות, כך שיחדיו נוכל למצוא דרכים חדשות לשפר ולהאריך את חיי המטופלים על ידי מינוף דיגיטלי.

יחד עם EIT Health ו-EIT Hub Israel , השקנו את ChallengEIT כדי לגלות יוזמות יוצאות מגדר הרגיל בהתאם לאתגרים החברתיים של מערכת הבריאות, שניתן להאיץ או לשלב בפרקטיקה הארגונית” – טל ורדי, מובילת BIOME עבור דרום ומרכז אירופה

בתוכנית ChallengEIT ייבחרו לכל היותר שישה סטארט-אפים להשתתף במסלול אינדיבידואלי ולתכנן את כניסתם אל השוק. המנצח יוכרז בסוף שנת 2022, עם פיילוט אפשרי בתחילת 2023.

להגשת המועמדות ומידע נוסף לחצו כאן בבקשה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה