טכנולוגיות רפואיות

AstraZeneca חוברת ל-Accenture ,AWS ושירותי בריאות כללית ומשיקה את “BeyondBio SCALE”, תוכנית ייחודית שנועדה להעצים סטארטאפים ישראלים המתמודדים עם אתגרי ההתרחבות הגלובלית

stert up

ממציאים מחדש את עתיד הרפואה הדיגיטלית: AstraZeneca חוברת ל-Accenture ,AWS ושירותי בריאות כללית  ומשיקה את “BeyondBio SCALE”, תוכנית ייחודית שנועדה להעצים סטארטאפים ישראלים המתמודדים עם אתגרי ההתרחבות הגלובלית.

תוכנית BeyondBio SCALE  תעניק לסטארטאפים המשתתפים את הכלים והידע הדרושים כדי להגיע בהצלחה לשווקים גלובליים חדשים,  תוך מינוף מומחיותם הקלינית, המסחרית והטכנית של שותפי התכנית. סטארטאפים ישראליים בתחום הבריאות הדיגיטלית מוזמנים כעת להגיש מועמדות להשתתפות בתוכנית.

ענקית התרופות הבריטית-שוודית AstraZeneca, ענקית הייעוץ הבינלאומית Accenture, מובילת תשתיות הענן AWS וכללית שירותי בריאות – ארגון הבריאות הגדול בישראל, חוברות יחדיו ומקימות תוכנית סטארטאפים ייחודית  “BeyondBio SCALE”. התוכנית החדשה מיועדת לחברות הזנק ישראליות הפועלות בתחום הבריאות הדיגיטלית, הנמצאות בשלבי מוכנות מתקדמים ופניהן להתרחבות וליישום הפתרון שלהן בקנה מידה עולמי. התוכנית תפעל כחלק ממרכז החדשנות BeyondBio של AstraZeneca ומרשת מרכזי החדשנות העולמית של החברה – A.Catalyst.

BeyondBio SCALE היא תוכנית בת 9 חודשים שמטרתה לסייע לסטארט-אפים ישראלים בתחומי הבריאות הדיגיטלית לנווט בהצלחה את המסע המאתגר מסטארט-אפ ל-scale-up. התוכנית מתמקדת במתן תמיכת מומחים לסטארט-אפים המשתתפים, במטרה לעזור להם לפתח ולפרוס את הפתרונות שלהם בקנה מידה עולמי, תוך מתן מענה לאתגרים גלובליים משמעותיים בתחום הבריאות. צוות בינתחומי מתאגידים מובילים (וביניהם החברות השותפות בתוכנית) יצייד את הסטארטאפים בכלים ובכישורים העסקיים הנדרשים כדי להאיץ את פריסת הפתרון, כמו גם ישתף בתובנות ברמה עולמית, במומחיות, במשאבים ובקשרים הנחוצים לצורך המשימה.

התוכנית תחל לפעול באוקטובר 2022 ותימשך עד יוני 2023, כאשר הליך הגשת מועמדויות הקבלה ימשך עד סוף אוגוסט 2022. המשמעות בפועל היא שסטארטאפים ישראליים העוסקים בבריאות דיגיטלית ובפרט בפתרונות בתחומי המערכת החיסונית, מערכת הנשימה, המערכת הקרדיו-ווסקולרית, מערכת השתן, מערכת העיכול, מחלות אונקולוגיות, זיהומים וחיסונים יוכלו להגיש מועמדות להשתתפות בתוכנית. מלבד תחומים אלו, יוכלו להתמודד גם סטארטאפים אשר מציעים פיתוחים בתחום מעקב אחר מחלות קיימות, תמיכת חולים, גילוי מוקדם, או ניהול ואופטימיזציית דאטה רפואי.

אוהד גולדברג, מנכ”ל AstraZeneca Israel: “כמובילה עולמית בגילוי ופיתוח פתרונות רפואה מתקדמים, AstraZeneca נמצאת בעיצומו של הליך טרנספורמציה משמעותי בכל הנוגע לשילוב פתרונות חדשניים לצד הטיפולים הקיימים שלנו. באמצעות BeyondBio, ובעזרת השותפים שלנו לתוכנית, אנו משקיעים מאמצים מרובים כדי לתמוך בפעילות של סטארטאפים מקומיים על מנת לסייע להם לפרוץ אל מעבר לגבולות ישראל. אני מזמין כל סטארטאפ העומד בקריטריונים להגיש מועמדות לתוכנית BeyondBio SCALE ולהצטרף אלינו מתוך מטרה לרתום כלים טכנולוגיים על מנת לסייע לחולים ברחבי העולם ולשפר את מערכת הבריאות כולה.

שמעון אלקבץ, מנהל Accenture Israel: “כדי לרתום את מלוא הפוטנציאל של טכנולוגיות מתפתחות בתחומי הבריאות והרפואה הדיגיטלית, נדרש שיתוף פעולה בין חברות שונות באקוסיסטם המקומי  – כפי שהוכח אינספור פעמים מאז התפרצות מגיפת הקורונה. באמצעות פלטפורמת BeyondBio SCALE, אקסנצ’ר מחברת בין סטארטאפים ישראלים לבין לקוחות ושותפים מובילים מרחבי הגלובוס, תוך כדי שהיא מסייעת להם ליצור וליישם פתרונות מותאמים חדשים במהירות רבה יותר ובקנה מידה גלובלי.

פרופ’ רן בליצר, מנהל חדשנות ראשי בשירותי בריאות כללית ומנהל מייסד של מכון המחקר הכללית: “כארגון הבריאות המוביל בישראל, אנו מאמינים שתפקידנו לשמש כמרכז עולמי של חדשנות בתחום הבריאות, המאפשר בדיקה ויישום של הכלים והפתרונות המבטיחים ביותר בקנה מידה נרחב, לטובת המטופלים שלנו וכדי לקדם חדשנות בעולם הרפואה. אנו מחויבים לוודא שכללית תישאר בחזית הבאת עתיד הרפואה הן למטופלים והן למטפלים שלנו. שיתוף הפעולה הזה עם מובילי חדשנות בתחום הבריאות מספק את הפלטפורמה המושלמת לסטארט-אפים לעסוק איתנו ולצמוח לשלב הבא שלהם”. ד”ר אורלי וינשטיין, סגנית מנהלת וראש חטיבת בתי החולים בשירותי בריאות כללית מוסיפה: “המעמד הייחודי של כללית כספק שירותי בריאות הן בקהילה והן כמי שמובילה 14 בתי חולים ברחבי הארץ, מספק לנו ולשותפינו יתרונות בולטים, כמו גם את הכלים להעריך באופן מקצועי את הטכנולוגיות ואת הפוטנציאל שיש לסטארטאפים בתחומים הללו”.

 

אודות אסטרהזניקה:

אסטרהזניקה היא חברת פרמבצטיקה בינלאומית מובילה, מונעת חדשנות, היוזמת ומקדמת את המחקר, הפיתוח והשיווק של תרופות מרשם חדשניות. החברה פועלת במספר תחומי ליבה ביניהם תחום הסרטן, לב וכלי דם, מחלות מטאבוליות ונשימה בהם פיתחה החברה תרופות פורצות דרך. החברה פועלת במעל ל-100 מדינות ברחבי העולם ובשנת 2007 הוקמה אסטרהזניקה ישראל כנציגות רשמית של החברה הבינלאומית בארץ. החברה בישראל משקיעה בפיתוח המחקר והטיפול, מקדמת ומעודדת מחקרים קליניים ופועלת יחד עם ארגוני הבריאות במטרה לחזק את שירותי הבריאות הניתנים בארץ למען רווחת הציבור כולו. https://www.astrazeneca.com/

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה