רוקחות-פרמקולוגיה

שינויים בהנהלת נוברטיס ישראל: אלעד מרון נבחר למנכ”ל נוברטיס בישראל

קרדיט לתמונה: יח"צ נוברטיס
חברת נוברטיס ישראל מודיעה על שינויים במבנה הארגוני ובהנהלת החברה במסגרתו יאוחדו נוברטיס פרמצבטיקה ונוברטיס אונקולוגיה שפעלו עד היום כיחידות נפרדות תחת חטיבה אחת.

המבנה הארגוני החדש הוא חלק ממהלך עולמי עליו הכריז מטה החברה העולמית ומטרתו לתמוך בתוכניות החדשנות והצמיחה של החברה בעשור הקרוב ולהתמקד בתחומי הליבה הטיפוליים שלה.

שלמה מנע, שכיהן כמנכ”ל נוברטיס פארמה ונשיא החברה בישראל ב- 16 השנים האחרונות החליט לפרוש מתפקידו ומי שנבחר לעמוד בראש החברה המאוחדת הוא אלעד מרון.

מרון כיהן כמנכ”ל נוברטיס אונקולוגיה ב- 6 השנים האחרונות ומביא עימו ניסיון של 25 שנים במגוון רחב של תפקידים בחברות פארמה רב לאומיות בארץ ובחו”ל.

“אני שמח ונרגש על הבחירה בי להוביל את נוברטיס ישראל”, מסר מרון לאחר מינויו. “אני רוצה להודות לשלמה מנע על תרומתו המשמעותית בהובלת החברה לאורך השנים.  אין לי ספק כי המהלך הנוכחי שמובילה החברה יחזק את יכולתנו להתמקד, לייצר שיתופי פעולה ולהטמיע חדשנות. מטרתנו להמשיך ולייצר ערך משמעותי למטופלים, למערכת הבריאות ולהבטיח את הצמיחה העתידית של החברה.”

נוברטיס ישראל מעסיקה כ- 230 עובדים בתפקידים מגוונים והיא אחת מחברות התרופות הרב לאומיות הגדולות והמובילות בישראל. נוברטיס מפעילה גם זרוע חדשנות בשם BIOME – גוף שהוקם בכדי לקדם פתרונות טכנולוגים בעולמות הבריאות הדיגיטלית.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה