בריאות הציבור-קידום בריאות

כנס לה בריאות –היבטיי אורח חיים פעיל ובריא בקרב נשים, 26 בנובמבר, מרכז הכנסים ”ישראל יפה” פארק הירקון שד’ רוקח 80 ת”א

הליכה פעילות גופנית

פעילות גופנית בקרב נשים תורמת לא רק לבריאותן הגופנית, הרגשית והחברתית אלא גם לבריאות בני משפחותיהן.

הכנס פתוח לקהל הרחב ואינו כרוך בתשלום להרשמה ופרטים נוספים:

כנס לה בריאות – פרטים והרשמה

למרות היתרונות הרבים בביצוע פעילות גופנית וההמלצות של ארגוני הבריאות, רוב הנשים בעולם המערבי בוחרות שלא לבצע פעילות גופנית או לבצע פעילות בהיקפים נמוכים מהמומלץ. הספרות המקצועית העוסקת בספורט קבוצתי-עממי מחזקת את הטענה על תרומתו הרבה לשיפור מדדי הבריאות הגופניים, החברתיים והנפשיים בקרב נשים.

בכנס זה, יוצגו מגוון כלים, תובנות ודוגמאות ממחקרים מדעיים העוסקים בספורט עממי לקידום בריאות נשים. הכנס מיועד למקדמי בריאות, חוקרים מהאקדמיה, מומחים מתחום הספורט והתזונה וכן אנשי שטח מרשויות מקומיות ומחלקות ספורט.

במהלך הכנס נדון בין השאר בנושאים הבאים:

ד”ר ריקי טסלר – מרצה וחוקרת מאונ’ אריאל בתחום קידום בריאות, תציג את חשיבות הפעילות הגופנית בקרב נשים בכלל ואמהות בפרט. וכן את ההשפעה החיובית על בני המשפחה של השחקניות המשתתפות בליגת הספורט העממי מאמאנט (כדורשת) אל מול ממצאי קבוצת הביקורת, לאורך שלוש שנים כחלק ממעקב על השחקניות ומשפחותיהם.

פרופ’ אורנה בראון אפל – מרצה וחוקרת מאונ’ חיפה בתחום קידום בריאות, תציג את ממצאי המחקר מההיבט הבריאותי והחברתי והשפעת הספורט העממי על ההון החברתי בישראל.

פרופ’ תמר טילמן – חוקרת בתחום המגדר מאונ’ בוסטון תציג את ספרה העוסק בתחום קבלת החלטות וכלים אופרטיבים לשינוי וחשיבה חיובית בחייהן של נשים עובדות.

רקפת  אריאלי – דיאטנית קלינית מהמרכז לרפואת ספורט – בשערי צדק , תרצה על נשים, תזונה וספורט: חידושים, עדכונים וצידה להמשך הדרך.

יובל פלדי – דוקטורנט מאונ’ אריאל יציג את ממצאי מחקרו אודות אמהות ערביות המשתתפות בספורט העממי מאמאנט וההשפעה על חייהן האישיים מההיבט הרגשי, החברתי והבריאותי.

הכנס יתקיים ביום ג’ 26.11.2019, בין השעות: 9.00-15.00

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה