אורולוגיה

כנס אורו-גינקולוגי ייחודי בהשתתפות מומחה עולמי נערך במרכז הרפואי זיו (הודעת המרכז הרפואי)

כנס אורוגינקולוגיה זיו

הכנס, שנערך ביוזמתה של ד”ר נעמה מרקוס מהמרכז הרפואי זיו והתקיים בהשתתפות מומחים אורו-גינקולוגים מכל הארץ, אירח את הפרופסור פיטר ואן תיאובלד מצרפת, מומחה עולמי לניתוחי רצפת האגן.

פרופסור ואן תיאובולד ניתח בהצלחה ניתוח אנדוסקופי נדיר לתיקון דליפת שתן אצל מטופלת ששיטות ניתוח חדשניות אחרות לא סייעו לה.
בניתוח זה נעשה שימוש במערכת אנדוסקופית ייחודית עם מצלמה תלת-מימד המשמשת את הצוות הגינקולוגי והכירורגי בביה”ח זיו בניתוחים מורכבים.

בנוסף, בוצעו מספר ניתוחים בשיטה חדשנית לתיקון דליפת שתן במאמץ. השיטה מאפשרת ניתוח בהרדמה מקומית, ניתוח שאורך מספר דקות בודדות ומאפשר אשפוז קצר והחלמה קצרה ביותר.

כל הניתוחים שודרו בזמן אמת לחדר הישיבות בו התכנסו הרופאים ממרכזים שונים שהגיעו לכנס.

ד”ר נעמה מרקוס: בתחום בו אנו פועלים חשוב להישאר מעודכנים, ללמוד, לייצר ידע חדש ולשכלל מיומנויות. אני שמחה על ההזדמנות לקיים, אצלנו בזיו, כנס ייחודי חשוב בתחום. טיפול בדליפת שתן הינו משמעותי עבור איכות חייהן של נשים רבות ואנו שמחים להוביל את התחום הטיפולי והניתוחי אצלנו בצפת.

מנהל מחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי זיו, ד”ר עינבר בן שחר : אנו גאים להיות מחלקה מובילה בארץ בתחום האורוגיניקולוגי, לקיים כנסים ולארח רופאים מובילי תחום מהארץ והעולם בזיו. אנחנו מודים לצוות בית החולים על אגפיו השונים שאפשר לנו לקיים את האירוע בתנאים מיטביים ולד”ר נעמה מרקוס על היוזמה להרים אירוע כזה.

עידו מרידור,
דובר המרכז הרפואי זיו

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה